Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kronikk i Dagbladet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-12, 14:40   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kronikk i Dagbladet

Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen, og har nå vært på 5 foreldremøter i en blå bydel i en blå kommune med 64 foreldre av den presumptivt krevende og ressurssterke typen.

Det er ikke én som har tatt opp sitt barns zpezielle behov, eller krevd noe som ikke er i samsvar med connect-reglene. Det har blitt stilt noen kritiske spørsmål som jeg mener er helt betimelige, og de har stort sett blitt avklart på en konstruktiv måte. Det har blitt spurt om hvorfor man legger så mye vekt på løkkeskrift, og det tror jeg mange tenkte var en litt unødig prioritering, men vi fikk et saklig, pedagogisk betinget svar som ble umiddelbart godtatt. Og jeg ser at de hadde rett.

Det som har gitt høyest temperatur er den før nevnte spisesituasjonen (skolen beklaget at mange sendte så avanserte designermatpakker at mange ikke rakk å få i seg nok mat), og da var det tendens til sivilisert harnisk, særlig blant svenske ernæringsfysiologer som synes norsk matpakkekultur er bestialsk.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.