Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dokument 2 på onsdag!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-12, 12:49   #13
Rune Brown
Aktiv

Rune Brown sin avatar

Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Rune Brown er litt kul
Standard

Sv: Dokument 2 på onsdag!

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Jeg er nok en av de som ikke tror de er 100% skyldig i alt de er blitt dømt for, men jeg mener likevel at Norge ikke skal hive alt de har i hendene og gjøre hva enn som måtte til for å hjelpe de ut.

De har uansett reist til Kongo av alle steder, og brutt helt sikkert opptil flere lover der borte, og må ta konsekvensen av det. Velkommen til voksenlivet tenker jeg.

"Helt sikkert brutt opptil flere lover der?" Blir noe banalt å si mener jeg.
Uavhengig om jeg er følelsesmessig involvert eller ikke, mener jeg at man ikke skal sitte å se på. Det kom skarp kritikk fra flere hold, inkludert flere aktører i Storbritannia, som ikke kan fatte og begripe hvorfor det ikke har blitt gjort mer, blandt annet å sende en delegat ned til Kongo for å snakke ansikt til ansikt, da dette brevet som ble sendt for halvannet år siden aldri ble besvart.
Det er også en felles mening om at rettssaken ikke bør erkjennes, da ting ble gjort på helt riv ruskende gale måter. Vanvittige teorier ble presentert, Norges Konge ble beskyldt for å stå bak disse "spionene" fra Norge, og forklaringer og teorier ble endret hele tiden.

Det hele er jo egentlig bare komisk, hvis man ser bort ifra disse to guttas lidelser oppi det hele. De hjelper jo til og med enken til Kasongo (sjåføren) økonomisk, har brukt innsamlede midler, for å vise sin sympati og medfølelse for en kone som har mistet sinn mann, og sine barns far. Maken til hjerteråe folk skal du lete lenge etter

Argumentet om at gutta overhodet aldri skulle reist til et land man frarådes å reise til kjøper jeg selvfølgelig, det sier seg jo selv, men hva med å vise litt medfølelse for to landsmenn som ikke enda har noen beviser mot seg for å ha gjort noe galt?
Halshugg heller de, meg eller andre som støtter de på diskusjonsfora i etterkant, hvis det skulle vise seg at de er skyldige i drap el.l.
Da skal ikke ikke sette til motmæle.

Men jeg tviler på at det skjer

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:00.