|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
guru advisor
|
Sv: Bursdaginvitasjoner - kapittel 47
Veldig sant. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Bursdaginvitasjoner - kapittel 47Og for å svare på hovedinnlegget. Jeg synes ikke nødvendigvis at man "bør" tåle en stor feiring. Går det ikke, så går det ikke og i et sånt tilfelle ville jeg ikke hatt dårlig samvittghet for stillferdig å invitere de to-tre beste venninnene fra klassen og noen ekstra venner og hatt et lite selskap. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Jeg har ingen planer om å nattevåke, altså. Jeg regner med at ti-elleveåringer i ganske liten grad trenger voksenassistanse midt på natten.
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akkurat det gikk faktisk mye bedre enn forventet her i huset. Vi hadde først hele klassen på bursdag i 2 timer i største tulla sin 10-årsdag, både gutter og jenter med totalt 17 inkludert mine unger, og må si at jeg var glad når de 5 guttene gikk hjem når det selskapet var ferdig. Var rene himmelen å "bare" ha 9 jenter på overnatting. Ikke hadde vi stor plass å ha det på heller siden vi var i garasjen på stue og soverom vi har der på ca. 40 kvm med skråtak med filmkveld. Totalt var vi 11 stykker som overnattet der siden jeg måtte sove sammen med dem.
I utgangspunktet trenger de ikke det. Jeg var også litt skeptisk til hvordan det skulle gå hos oss siden vi ikke har do i garasjen, men det også gikk over all forventning. Det var vått og mørkt, så hos oss måtte jeg fulgt dem inn i tilfelle. Slapp heldigvis at noen som måtte opp etter siste dorunde rundt midnatt, og frem til halv åtte når leiren våknet til liv igjen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det ville jeg også regnet med |