Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bursdaginvitasjoner - kapittel 47

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-12, 22:01   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdaginvitasjoner - kapittel 47

Vi har heldigvis penger nok til å avholde bursdag eksternt hvis vi ønsker det. Jeg synes bare det var veldig stressende å ha med 14 unger på kino i fjor. Opplegget var supert, og det var godt med alt man slapp å gjøre i stand og man kunne dra hjem igjen til det rotete huset sitt. Men jeg blir stressa av alle som skal på do, mister 3D-brillene (for 3. gang), klager over A som ikke vil leke med henne, B som synes at vi går altfor fort når vi skal komme oss dit, ikke liker maten, allergikere, de som skal ha halalmat, de som blir redd på kino, de som begynner å vandre rundt, de som søler alt popcornet sitt utover gulvet og forlanger å få nytt .... og ikke minst; jeg som blir så fryktelig, fryktelig streng og dermed ikke liker meg selv. Andre takler sikkert sånt på strak arm, men jeg takler svært lite på strak arm for tiden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.