Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bursdaginvitasjoner - kapittel 47

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-12, 22:25   #101
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdaginvitasjoner - kapittel 47

Jeg synes det er et viktig poeng at normen for barneselskapene ikke blir for overveldende. På vår skole er en ganske vesentlig problemstilling at en del familier ikke holder bursdagsselskaper, og at delvis de samme familiene ikke sender barna sine i andres bursdagsselskaper heller (ofte fordi de synes mange aspekter ved norsk bursdagsfeiring er vanskelige – hva skal og kan man spise? hva er en passende gave? osv.). Jeg synes faktisk det er vel så ille at en hel del barn havner utenfor hele bursdagsmaskineriet som at noen barn av og til ikke blir invitert i noen bursdager, og jeg tror ikke det er til noen hjelp om normen er at alle bør kunne greie å holde et selskap for 20-ish barn.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 22:25   #102
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Jeg er så imponert over dere som inviterer til overnattingsbursdag. Jeg tror heller jeg ville hatt 60 barn i selskap 3 timer, enn 4 barn på overnatting. :dårlig på nattevåk:

Jeg har ingen planer om å nattevåke, altså. Jeg regner med at ti-elleveåringer i ganske liten grad trenger voksenassistanse midt på natten.

Gammel 25-11-12, 22:54   #103
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Veldig sant.

Jeg er så imponert over dere som inviterer til overnattingsbursdag. Jeg tror heller jeg ville hatt 60 barn i selskap 3 timer, enn 4 barn på overnatting. :dårlig på nattevåk:

Akkurat det gikk faktisk mye bedre enn forventet her i huset. Vi hadde først hele klassen på bursdag i 2 timer i største tulla sin 10-årsdag, både gutter og jenter med totalt 17 inkludert mine unger, og må si at jeg var glad når de 5 guttene gikk hjem når det selskapet var ferdig. Var rene himmelen å "bare" ha 9 jenter på overnatting. Ikke hadde vi stor plass å ha det på heller siden vi var i garasjen på stue og soverom vi har der på ca. 40 kvm med skråtak med filmkveld. Totalt var vi 11 stykker som overnattet der siden jeg måtte sove sammen med dem.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har ingen planer om å nattevåke, altså. Jeg regner med at ti-elleveåringer i ganske liten grad trenger voksenassistanse midt på natten.

I utgangspunktet trenger de ikke det. Jeg var også litt skeptisk til hvordan det skulle gå hos oss siden vi ikke har do i garasjen, men det også gikk over all forventning. Det var vått og mørkt, så hos oss måtte jeg fulgt dem inn i tilfelle. Slapp heldigvis at noen som måtte opp etter siste dorunde rundt midnatt, og frem til halv åtte når leiren våknet til liv igjen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 23:05   #104
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, det ville jeg også regnet med Den største utfordringen er vel å få dem til å sovne. Vi hadde overnattingsbesøk i natt og jeg tror ikke de sovnet før nærmere 02.00 Da hadde LøveMannen og jeg allerede slumret ganske lenge i hver vår stol...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 23:09   #105
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke så grei at jeg gidder å fylle opp de 75 m2 vi bor på med en haug med overnattende unger.

Fordi vi har litt begrenset plass har vi alltid barnebursdagen for eldste utenfor huset.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 11:38   #106
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes det er et viktig poeng at normen for barneselskapene ikke blir for overveldende. På vår skole er en ganske vesentlig problemstilling at en del familier ikke holder bursdagsselskaper, og at delvis de samme familiene ikke sender barna sine i andres bursdagsselskaper heller (ofte fordi de synes mange aspekter ved norsk bursdagsfeiring er vanskelige – hva skal og kan man spise? hva er en passende gave? osv.). Jeg synes faktisk det er vel så ille at en hel del barn havner utenfor hele bursdagsmaskineriet som at noen barn av og til ikke blir invitert i noen bursdager, og jeg tror ikke det er til noen hjelp om normen er at alle bør kunne greie å holde et selskap for 20-ish barn.

Hos oss er det begge deler. Både alle hjemme, alle i leid lokale - og så har noen feiret på lekeland, og da ble ikke alle invitert. Feks ikke min datter.
Vi prata litt om dette med henne, og sa at ikke alle har plass, råd eller mulighet til å invitere 22 stk. For oss hadde det iallefall vært uaktuelt å invitere alle 22 på lekeland pga prisen.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 11:43   #107
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Lekeland for så mange hadde veltet budsjettet her også, men en "vanlig" bursdag hadde ikke gjort det. Vi hadde ikke kunnet ha det hjemme da, men f.eks. i barnehagen.

Gammel 26-11-12, 11:46   #108
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har såpass dårlig erfaring fra å invitere bare noen få i klassen at jeg nok hadde endt med 17-19 i selskapet. 2 timer og fullt opp av aktiviteter slik at det ikke fantes dødtid.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 11:57   #109
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Hos oss er det begge deler. Både alle hjemme, alle i leid lokale - og så har noen feiret på lekeland, og da ble ikke alle invitert. Feks ikke min datter.
Vi prata litt om dette med henne, og sa at ikke alle har plass, råd eller mulighet til å invitere 22 stk. For oss hadde det iallefall vært uaktuelt å invitere alle 22 på lekeland pga prisen.

Det såreste, tror jeg, var når min venninne fortalte at datteren gråtende hadde tilbudt seg å betale for billetten selv. Hun var ikke invitert til en klassevenninnes bursdag. Som en av 4 (av 10). Bursdagsbarnet hadde referert til at ikke alle kunne komme fordi de ikke hadde råd. Dette er ei jente som er av dem som aldri inviteres når ikke alle jentene i klassen blir bedt. Det er i følge mammaen en evighet siden hun sist var i bursdag...

Jeg skjønner at pengene ikke strekker til altså, men det er ikke alltid sånn at barn synes noe er OK selv om det er 2 til som heller ikke er bedt.

Sist redigert av Billa : 26-11-12 kl 12:31.
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 12:01   #110
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Det såreste, tror jeg, var når min venninne fortalte at datteren gråtende hadde tilbudt seg å betale for billetten selv. Hun var ikke invitert til en klassevenninnes bursdag. Som en av 4 (av 10). Bursdagsbarnet hadde referert til at ikke alle kunne komme fordi de ikke hadde råd. Dette er ei jente som er av dem som aldri inviteres når det ikke alle jentene i klassen blir bedt. Det er ii følge mammaen en evighet siden hun sist var i bursdag...

Jeg skjønner at pengene ikke strekker til altså, men det er ikke alltid sånn at barn synes noe er OK selv om det er 2 til som heller ikke er bedt.

Klart det kan være sårt. Men for oss der det er 22 jenter, ville det vært uaktuelt å be alle. Så jeg skjønner at folk kan velge å gjøre det sånn.
Vi hadde nok valgt alle og leid lokale. Men det passer ikke for alle det heller.

Gammel 26-11-12, 12:38   #111
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Det såreste, tror jeg, var når min venninne fortalte at datteren gråtende hadde tilbudt seg å betale for billetten selv. Hun var ikke invitert til en klassevenninnes bursdag. Som en av 4 (av 10). Bursdagsbarnet hadde referert til at ikke alle kunne komme fordi de ikke hadde råd. Dette er ei jente som er av dem som aldri inviteres når ikke alle jentene i klassen blir bedt. Det er i følge mammaen en evighet siden hun sist var i bursdag...

Uff, dette var skikkelig vondt å lese! Jeg er glad vi inviterer alle. Noe annet er ikke et alternativ. Vi har også begynt å ha "opplevelsesbursdag", for da kommer også jenta i klassen som er muslim. Hun får ikke komme i vanlig bursdag hjemme.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 12:44   #112
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skulle vi hatt hjemmebursdag hadde jeg delt dem i 2, en med klassen og en med venner. Nå har ikke vi bursdager hjemme da vi har for liten plass. Vi arrangerte badebursdag via Sanitetforeningen, da inviterte vi alle jentene i klassen + andre venninner. Kan legge til av vi har en 2 klassing vi og. De var tilsammen 16 jenter, vi var 4 voksne....

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 12:56   #113
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Gammel 26-11-12, 13:07   #114
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Vi ber alle jentene i klassen og lar det stå til. Jeg har ofte hatt en venninne tilstede, og det har vært godt. Eldste ønsker Lekeland, men det får vente.

Må innrømme at jeg har gjort en bommert i år da jeg inviterte ei bernehagevenninne som går i annen klasse, men ikke den andre fra barnehagen. Jeg tror jeg er avslørt, og at det ikke faller i god smak. Det var etter min datters ønske, hun leker ikke med den siste, men jeg burde bare invitert.

Og jeg synes det er skikkelig styr og gruer meg i forkant, hver gang. Særlig nå med førsteklassing og nye folk. Vi hadde også familiegruppe sist uke med ca 20 stk i stua. Greit å få det overstått.

Gammel 26-11-12, 13:28   #115
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Men for oss der det er 22 jenter, ville det vært uaktuelt å be alle. Så jeg skjønner at folk kan velge å gjøre det sånn.

Hvor store klasser er det egentlig når det er så mange som 2 jenter??
44 i klassen lsm? Bare nysgjerrig, det hørtes så voldsomt ut.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 13:34   #116
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men vet man ikke sånn omtrentlig om det er noen barn som er litt utenfor på sånne greier? Jeg spurte på foreldresamtalen i høst om hvordan klassemiljøet er og har løpende kontakt med sfo. Også snakker jeg med frøkna om hvem hun leker med og hvem hun ikke leker med. Hvis man følger litt med underveis så vet man om dette og tar hensyn til dette når man inviterer. Jeg blir i hvert fall veldig obs når frøkna kommer hjem og forteller at den og den vil hun ikke leke med. Hvis man gjør dette gjennom året så er det jo også lettere å fange opp disse barna som ikke er like mye med, enn om man kun tar forholdsregelen: "inviter alle" en gang i året.

Jeg synes det er forskjell på den følelsen av å ikke være bedt i Ingas fødselsdag, enn den følelsen av å være den som aldri blir bedt. Eller som ikke har noen å leke med. Den som blir valgt sist og den som går alene. Det siste her fikser man ikke ved å invitere alle en gang i året og den første må vi alle lære oss å leve med.

Vi har snakket om hvordan vi skal gjøre det om et par uker når frøkna fyller syv og vi kommer til å invitere alle jentene, men bare de av guttene som bor i samme gate som oss. Da blir det 13 unger til sammen. Det er overkommelig i stua vår hvis vi stuer vekk litt møbler og finner ett annet hus til småsøsknene.

Gammel 26-11-12, 13:36   #117
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Her er det i grunn to klasser da. Det er vel ca 50 totalt, fordelt på to rom. Med åpen dør mellom. Snuppa er like mye med jenter fra begge rommene, og de satt sammen tre grupper på tvers av klasserommene. Så da ser det ut til at de fleste her inviterer alle jentene på trinnet liksom.

Gammel 26-11-12, 13:48   #118
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Vi har 48 her. Ca 50/50 med jenter og gutter. De har ikke klasser på de lavere trinnene her. Vi inviterte alle. Og et par til. Poden ville ha jentene også, han leker jo like mye med dem, og kanskje ofte mer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 13:51   #119
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kan jo gi ett lite tips og det er å ringe opp eller sende sms til de man har invitert for å høre om de kommer eller ikke.

I fjor inviterte vi alle i klassen (vi lånte et lokale) fordi frøkna var ny og hun slet litt med å komme inn i klassemiljøet. Dessuten er mor på forum og hun hadde lest at det er superviktig å inkludere alle og skape gode kollektive klasseminner. Det som skjedde var at vi ikke hadde kontroll på hvem som kom eller ikke (rookie mistake). Vi hadde skrevet på invitasjonene at de som ikke kunne komme skulle si i fra, men det som skjedde var at mange av jentene i klassen ikke dukket opp selv om de ikke hadde gitt beskjed. Jeg tror faktisk det bare var tre av jentene som kom. Frøkna var kjempelei seg og satt i vinduet gjennom hele festen og ventet på flere gjester.

Jeg sverget da på at dette aldri skulle gjenta seg. Dersom vi får mange avbud i år, kommer jeg til å avlyse hele festen og vi kommer til å starte allerede nå med å bare invitere de nærmeste vennene med på kafe/middag og kino selv om det er aldri så lite pk.

Gammel 26-11-12, 13:53   #120
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vi har 48 her. Ca 50/50 med jenter og gutter. De har ikke klasser på de lavere trinnene her. Vi inviterte alle. Og et par til. Poden ville ha jentene også, han leker jo like mye med dem, og kanskje ofte mer.

Da hadde jeg hvertfall alliert meg med noen andre foreldre, og lagd klassefest av det

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.