Sv: Sprøtting i skogen
Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.
Jeg synes ikke det kommer frem noen plass at de vil ha og ha. Tvert i mot, de vil leve utenfor storsamfunnet og greie seg selv med de naturen gir, og det de greier å skaffe seg på annet vis.
De eneste de vel har poengtert er ønsket å kunne komme for legehjelp, og det synes jeg i grunn er betryggende.
Det er såpass mange andre artigkarer i dette landet som får både legehjelp og annen hjelp uten å bidra med noe som helst, så et par-tre skogsfolk synes jeg vi kan unne behandling om de trenger det.
Siden samfunnet er lagt opp slik det er med at er du innmeldt her får du ditt, får du ditt blir du innmeldt der osv kan jeg godt forstå et det er uoversiktlig å orientere seg, og å gjøre ting i rett rekkefølge når du lever litt alternativt.
Jeg synes disse fremstår som svært i stand til å orientere seg, jeg. Og, de benytter også Internett i en grad hvor jeg vil gå utifra at de klarer å finne svar, eventuelt finne ut hvem de skal spørre.