|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
saftig
|
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriVel, måten du ordla deg på gjorde ikke at man forsto det på den måten. Du undrer deg jo over at det kan være til så stor plage siden dere aldri har lagt merke til noe.
|
|
|
#2 |
|
By the Sea
|
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri
Ja, jeg undrer meg, men jeg både tar det til etterretning og aksepterer at det oppleves helt annerledes for andre.
|
|
|
#4 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri
Måker er ikke uproblematisk. Vi har for tiden tre små nøster som vandrer rundt og i utgangspunktet er uproblematiske og ser søte ut. Foreldrene er ikke fullt så søte når de fortvilet forsvarer sine søte små mot farlige oss - som egentlig bare ønsker å omgås fredelig, få luke plenen uten å røre ungene. Det tar 40 dager før de er flyvedyktige. Det er 40 dager med stupangrep fra himmelen i egen hage. Alternativet er å ta livet av dem, noe jeg ikke synes er riktig. Reiret hadde ingen sett, dette kom helt overraskende på oss igjen. Det er andre gang. Til forskjell fra katter der dette dyr som ingen har tatt et aktivt valg for å anskaffe. Sist redigert av banana : 30-06-13 kl 23:26. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|