Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nye regjeringen - vad tycks?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-13, 15:52   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye regjeringen - vad tycks?

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Eg må sei at etter at eg flytta bort frå den trygge akademiske bobla der eg berre omgjekk folk som meinte det same som meg, så har eg innsett at jo, veldig mange folk er sånn. Det er ganske sjokkerande...

Jo, men at folk virkelig tror at alle egentlig hater innvandrere og homofile og er i mot pappaperm, men ikke tør å si det, er dte som sjokkerer meg mest. Jeg vet jo at det er mange som mener det selv - men derfra til å ikke ha innsikt i at sannheten ser ulik ut for ulike folk, og at det faktisk ikke er en eneste sannhet som rår i verden?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.