|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
This is normal!
|
Sv: Nye regjeringen - vad tycks?
Jeg synes det er utrolig at Høyre synes det er greit med en minister som står og lirer av seg dette.
|
|
|
|
#162 |
|
Glamorøs
|
Sv: Nye regjeringen - vad tycks?Det er jo intervjuhåndtering av vanskelige tema 101, som selvsagt gjør slik at intervjuobjektet ikke blir lurt ut på tynn is, men det høres jo unektelig litt teit og arrogant ut.
|
|
|
#165 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Det tror jeg virkelig ikke at de gjør. Eller jeg håper ikke det, i hvertfall. Det har jeg aldri sagt, sier hun.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#166 |
|
villende
|
Sv: Nye regjeringen - vad tycks?Oi, dette var dårlig håndtert. Det riktige svaret på spørsmål om hvilket ansvar kvinner har for å forhindre voldtekt er: kvinner har ansvar for å lære sine barn å respektere andres integritet og grensesetting. Dessuten har vi alle et ansvar for å ta vare på hverandre og ta vare på de som utsettes for et eventuelt overgrep. Overgrepet er alltid overgriperens ansvar. Aldri den som er offer. Hvor vanskelig er det å svare det? |
|
|
|
|
|
#167 |
|
This is normal!
|
Ikke sant?!
|
|
|
|
#169 |
|
Panzerekstremfeminist
|
jada. Og hun sa at hun sto for det hun hadde sagt om halal-kjøtt i fengsel. Inkluderingsminister my ass.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#170 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Ikke sant? Også må vi huske at da var hun i opposisjon og egentlig er det dessuten pressens feil fordi de elsker at opposisjonspolitikere kommer med kontroveriselle uttalelser.
|
|
|
|
|
#171 |
|
maler
|
Sv: Nye regjeringen - vad tycks?Hun høres ikke sann ut. Selv om jeg tror hun er ekstremutgaven av holdninger som ikke er veldig uvanlige.
|
|
|
#172 |
|
This is normal!
|
Sv: Nye regjeringen - vad tycks?Jeg ønsket ikke et regjeringsskifte, men jeg resepekterer selvfølgelig flertallets beslutning. Samtidig merker jeg at jeg blir mer og mer urolig for hva som kommer til å skje på områder som jeg bryr meg mye om: et landbruk der bosetting i hele landet og dyrevelferd går foran økonomi, likestilling, inkludering og et sterkt offentlig velferdstjenestetilbud.
Sist redigert av noen : 17-10-13 kl 17:30. |
|
|
|
|
|
#176 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nye regjeringen - vad tycks?Jeg vil ha tilbake Inga Marte.
|
|
|
#177 |
|
Off the map.
|
Sv: Nye regjeringen - vad tycks?Det er jo helt skandale! Hun kan ikke bli sittende over helga! FrP burde ha nektet å ta i mot det departementet, det måtte jo vare bli bråk.
|
|
|
#178 |
|
maler
|
Sv: Nye regjeringen - vad tycks?Kanskje de sørget for å plassere alt mediatrøkket på en minister for å fjerne søkelyset fra noe annet?
|
|
|
#180 |
|
Glamorøs
|
Sv: Nye regjeringen - vad tycks?Og nå har man gravd frem justisministeren som mener at fartsgrenser i beste fall er veiledende. Hoihoi. Også han sier at man ikke må ta det han har sagt som opposisjonspolitiker for god fisk. Det er jo en litt snål forsvarstrategi?
|
![]() |
|
|