|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Nye regjeringen - vad tycks?
..men man KAN også "risikere" oppfølgningsspørsmål om hvordan de i så fall får barn, om de ikke har sex, da, og hvis de har det, hvordan? Ikke noe galt med det, altså, jeg pleier å svare på det meste på strak arm, men det kan være greit å velge tid og sted med litt omhu.
|
|
|
#122 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Det er jeg enig i og jeg synes overgangen til Bjarne H. Hansen var ganske hårreisende. Hvis hun har gitt kundelisten til sjefen så er det vel greit. Selv om jeg tenker at åpenhet er utrolig viktig i slike saker, og at det ER problematisk enten de går den ene veien eller den andre.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Jeg tror at mange, og nå skal jeg ikke projisere til deg, synes hele lobbybransjen er krevende å forholde seg til, og muligens uheldig.
|
|
|
#124 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Nye regjeringen - vad tycks?Jeg gir hun der Horne ut året. Maks.
|
|
|
#125 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Det er da flere år siden forrige reform, så nå er det på tide med en ny!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Nye regjeringen - vad tycks?Eller så kan vi fortsette akkurat som før og anta at ting endrer seg selv!
|
|
|
#127 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Nye regjeringen - vad tycks?Jeg håper også at de klarer å se at hovedstasprosessen er en egen greie. Helse Vest klarer seg jo helt strålende, gjør de ikke? Før de satte i gang i Oslo så var jo sykehusreformen ganske vellykket, var den ikke?
|
|
|
#128 |
|
This is normal!
|
Egentlig burde hun pakke sammen på timen. Uttalelse til VG i 2011:
Oj, som jeg har tillit til denne damen!
|
|
|
|
#129 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Nye regjeringen - vad tycks?Like stort ansvar for å unngå voldtekt ja, klart det.
|
|
|
#130 |
|
maler
|
Sv: Nye regjeringen - vad tycks?Jeg håper også at de tenker før de handler i helsevesenet. Jeg er enig i at helseregioner ikke var det smarteste de har funnet på (det fører til en helt vanvittig fakturering mellom regioner for tjenester som bør være sentralisert til ett sted i landet), men nå har vi akkurat reist oss etter forrige omkalfatring, så det hadde vært fint om man fikk litt arbeidsro før man snur opp ned på kortbunken igjen. Hovedstadsområdet må jo ryddes, men der trengs det også tid. Ikke en ny reform for hele landet.
|
|
|
#132 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Nye regjeringen - vad tycks?Vi har jo en ny reform på gang. Jeg antar at ingen mener at samhandlingsreformen er gjennomført?
|
|
|
#133 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Også må jeg innrømme at sånne kommentarer gjør meg både muggen og lattermild, alt ettersom dagsform. Som om dette er en personlig jobb noen er midlertidig fritatt for.
|
|
|
#134 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Nye regjeringen - vad tycks?Jens hadde i grunnen passet som president, tenker jeg. Sånn staselig og høytidelig og samlende og uten mye politisk makt.
|
|
|
#135 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Det tror jeg neppe at folk mener - den er ihvertfall ikke gjennomført. Men det er faktisk sånn at den ene omorganiseringen etterfølger den andre i en jevn, ustoppelig strøm i helsevesenet - og man kan vel ikke akkurat hevde at de er evaluert og at den neste bygger på den forrige, uansett hor velvillig man er?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 17-10-13 kl 14:19. |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Whatever, never mind
|
Veien blir til mens man går. |
|
|
|
|
|
#137 |
|
maler
|
Sv: Nye regjeringen - vad tycks?"Den forrige reformen er jo bare rot og kaos nå etter 3 hele år, den forrige regjeringen har mao ikke fått til noe her. Vi må lage noe helt nytt som rydder opp i dette".
|
|
|
#138 |
|
This is normal!
|
Sv: Nye regjeringen - vad tycks?Denne Horne kan da umulig fungere som barne-, likestillings- og inkluderingsminister. Enda en sak:
|
|
|
|
#139 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Nye regjeringen - vad tycks?Mener du at den ikke påvirker spesialisthelsetjenesten, Katta?
|
|
|
#140 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nye regjeringen - vad tycks?Noen: Hjelpes!
|
![]() |
|
|