Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Abort og reservasjonsrett og å selge sjela si og sånn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-13, 09:15   #11
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Abort og reservasjonsrett og å selge sjela si og sånn

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Den nye regjeringen kan jo gjøre blemmen sin bra igjen - de kan fjerne henvisningskravet til abort helt, og istedet la de abortsøkende selv ta kontakt direkte med sykehuset slik som praksis er noen steder allerede. Problem solved.

Det brukes jo som et argument at det er praksis noen steder allerede, her jeg bor tror jeg at jeg har lest at 8 av 10 tar kontakt med sykehuset direkte. Noe som jo er greit når man har et sykehus forholdsvis nære bostedet. Ikke fullt så greit om man bor langt unna tenker jeg?

Jeg var forresten ikke klar over at man kunne ta kontakt med sykehuset direkte før jeg så det på nyhetene, det er jo kanskje noe som burde være kommunisert litt mer?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.