|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Abortlov for menn?
Selvfølgelig. Men har du noen sanksjon overfor de som er nekete? Skal de tvinges til å bære frem barnet? Og dermed ikke ta hensyn til det gjennom svangerskapet, noe som igjen går utover barnet?
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, jeg har ikke det, og det første innlegget mitt var som sagt et svar til en som var veldig bastant om menn og prevensjon. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Jeg var veldig bastant på det. Og det var basert på artikkelen (har du lest den?). Der lot mannen være å bruke prevensjon, fordi damen trodde/påsto at hun ikke kunne bli gravid. Kvinner som virkelig ikke vil bli gravide hadde jo aldri stolt på en mann som sa det samme og droppet prevensjon.
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Det kommer jo helt an på hvilket forhold man har til fyren. I utgangspunktet ønsker jeg jo å stole på folk, spesielt folk jeg hopper til køys med. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Ja, hadde jeg vært mann, hadde jeg aldri tatt for god fisk at en kvinne sa at hun ikke kunne få barn. Ikke omvendt heller, for all del, men jeg har et bestemt inntrykk av at flere kvinner enn menn holder på slik. (Sier til en partner at de ikke kan bli gravide/bruker prevensjon når det faktisk ikke stemmer.) Nei, jeg vet ikke, mulig det der også er en myte. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Enig, jeg "har inntrykk", men kjenner selv ingen konkrete tilfeller ut over myten. Og den myten er ganske kjent, så ergo burde menn være enda mer forsiktige og passe på seg selv og sine sædceller. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|