Sv: Den kvinnelige anatomi
Opprinnelig lagt inn av Esme, her.
Jeg mener at alle disse typene tråder gjør forumet dårligere. At andre mener at treningstrådene ikke naturlig kan kategoriseres sammen med shoppingtrådene er en annen sak.
Jeg tenker av og til på FP som "Forumet om loen i vår egen navle." (Jada, det er andre gangen jeg bruker dette uttrykket i dag, men det er ganske godt, synes jeg.) 95 % av trådene handler om klær, kropp, slanking, interiør, matlaging, shopping, oppussing, trening, slanking, meg, barna mine, den nærmeste familien min osv. = ting som går på "meg og mitt". Jeg ser det selv, det er tungt å starte eller engasjere seg i "tyngre" tråder som går på politikk, miljøvern osv. Det krever mer av meg å delta i slike tråder. Da er det enklere med de helt overfladiske. Samtidig synes jeg det er flaut å innrømme at det er sånn. Jeg har ikke lyst til å være så "selvopptatt".
Ja, og veldig bra innlegg det var lenket til i HI! Jeg leser aldri "dameblader", men hos frisøren bladde jeg i Henne fashion (eller noe sånt). Hele bladet var fullt av artikler og reklamer for hvordan man med eller uten sprøyter og operasjoner kunne bli kvitt problemer jeg ikke visste var problemer. Sinnerynken var et av dem.