|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Sv: Den kvinnelige anatomiFor meg er det underlig å skulle isolere kjønnsorganene fra resten av kroppen og liksom slå fast at akkurat de kroppsdelene er mindre pene enn resten. Jeg kan ikke skjønne annet enn st det må henge igjen fra en tid hvor seksualitet var tabubelagt og kjønnslig aktivitet lett ble sett på som skittent.
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Den kvinnelige anatomi
Det blir litt som føtter for meg. De er nå der. En del av kroppen. Det er ulike kropper, ulikt sammensatt. Jeg synes ikke det er noe verre å isolere kjønnsorganer enn å isolere føtter sånn sett, men jeg har ikke noe behov for å gjøre noen av delene. (Jeg tok føtter som eksempel med vilje her, for det er vel vanligere å si noe negativt om føtter enn kjønnsorganer).
|
|
|
#3 |
|
Rockesøster
|
Det er jo bare å se på navnene på anatomien. Skamlepper, liksom? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Ikke sant?! Da synes jeg "biffgardiner" er et bedre ord, faktisk. Mer beskrivende, om ikke annet.
|
|
|
#5 |
|
can-jur
|
Årsaken til at jeg ikke har noe behov for å vite hverken hvordan ting ser ut eller hvordan ting burde se ut er rett og slett fordi jeg ikke orker enda en ting som (kanskje) ikke ser ut som den skal. Den virker jo 100% til det den skal brukes til og den som faktisk ER godkjent til å ha en mening er fornøyd og jeg er fornøyd.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|