Sv: Forskning?
Jeg er klar over at han har forsket på flere ting enn bare Marit Larsens image, også på Marion Ravn har jeg fått med meg. Bl.a har han sett på imagene til begge to- hvordan de framstiller seg i media og hva som stemmer best med hvem de egentlig er (det vet han for øvrig lite om siden han ikke har tatt seg bryet med å snakke med dem) og hva som funker best. Greia er bare at "alle" vet omtrent hva det går i når det gjelder artister/image/media/hva som selger, og selv om han helt sikkert har skrevet om ting jeg ikke visste fra før, og helt sikkert har brukt tid, og definitivt penger, på å finne ut dette, synes jeg ikke det han har funnet ut tilfører meg eller samfunnet verdi på noen som helst måte. Nå har jeg jo skjønt at mange i tråden er uenig og tvert imot synes at dette er viktig emne å forske på og det prøver jeg å respektere. Jeg klarer ikke å forstå det, men jeg prøver å respektere det og ikke å slenge rundt meg med personkarakteristikker på min vel. (OK, kanskje noen uheldige av selve forskeren, jeg ser den...)
|