Sv: Rasisme eller dårlig oppførsel?
Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.
Men spørsmålet mitt er likevel kvifor dette er fordomsfullt? Er det fordomsfullt å sjå ei lys kvinne i Bangladesh og gjere seg betraktningar om ho kan vere norsk?
Og så forstår eg ikkje kvifor det er irrelevant. Å vite noko om dei rundt oss, kva land dei kjem i frå og kva som er viktig i det landet er for meg relevant. Eg er ofte på nasjonaldagsfeiringar som blir markert her i landet, sist på Kongo si markering. Då framstår det ikkje irrelevant for meg å vite kven som er frå kva for eit land, kven gratulerer eg med dagen, kven helse eg på, kor lenge har dei vore på mottak, kva er sjansane for å få opphald osv.
Nå er min erfaring at mange barn og ungdommer som har litt mørkere hud er norske og gjerne er født i Norge. Det er det jeg har programert inn som utgangspunkt. Hvis jeg blir kjent med dem, hører at de har en ikkenorsk aksent og de selv kommer inn på at de er født et annet sted, kan jeg spørre om bakgrunnen deres. Jeg tror det kan være kjipt å føle seg norsk, men hele tiden oppleve forventninger om at man ikke er helt norsk likevel.