Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Å parkere på HC-parkeringen!

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-15, 00:09   #1
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Digresjon, men i Stavanger har vi egne parkeringsplasser for kvinner. De er merkelig nok ganske ofte ledige også. (Jeg parkerer riktignok ikke der.)

Jeg burde definitivt ha hatt spesialtilpasset parkeringsplass for kvinner da jeg var gravid med tvillingene. Parkeringsplassene på jobb var enda smalere enn normen på den tiden, og jeg holdt på å forgå hver gang jeg skulle ut og inn av bilen, husker jeg. Kollegaene mine trodde jeg dramatiserte helt til et par av de fikk gleden (?) av å se en kvinne på 1.68 m og en omkrets på 12 m manøvrere seg ut av en stasjonsvogn med 10 cm avstand til nabobilen.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 00:16   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg burde definitivt ha hatt spesialtilpasset parkeringsplass for kvinner da jeg var gravid med tvillingene. Parkeringsplassene på jobb var enda smalere enn normen på den tiden, og jeg holdt på å forgå hver gang jeg skulle ut og inn av bilen, husker jeg. Kollegaene mine trodde jeg dramatiserte helt til et par av de fikk gleden (?) av å se en kvinne på 1.68 m og en omkrets på 12 m manøvrere seg ut av en stasjonsvogn med 10 cm avstand til nabobilen.

Jeg håper det enten mangler et komma et sted eller er en overdrivelse her, for 12 meters omkrets hørtes ikke veldig behagelig ut, uansett avstand til nabobilen, vanskelig ut? eller er det mitt hode som ruller med omkretsberegninger nå? Jeg ser for meg at du må ha vært 3-4 meter bred, liksom?

Gammel 08-02-15, 01:01   #3
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg håper det enten mangler et komma et sted eller er en overdrivelse her, for 12 meters omkrets hørtes ikke veldig behagelig ut, uansett avstand til nabobilen, vanskelig ut? eller er det mitt hode som ruller med omkretsberegninger nå? Jeg ser for meg at du må ha vært 3-4 meter bred, liksom?

Jeg overdriver litt.

Men jeg var virkelig gedigen. Jeg skjønte det ikke da, men når jeg ser bilder blir jeg helt svett.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 01:11   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg overdriver litt.

Men jeg var virkelig gedigen. Jeg skjønte det ikke da, men når jeg ser bilder blir jeg helt svett.

Jeg tror deg så gjerne. Min (da) tvillinggravide venninne måtte få hjelp til å ta på sokker, brukte mannens tøfler som sko, måtte kjøres på besøk til meg (bodde 200 m unna) og doblet kroppsvekten sin. Det skal nevnes at hun var ei flis i utgangspunktet, da.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.