|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?
Det er et av mine argumenter også. Vi bor i en vei som blei etablert helt på begynnelsen av 70-tallet, og her er omtrent halvparten ny generasjon småbarnsforeldre og halvparten veletablerte pensjonister. Pensjonistene er nesten uten unntak spreke, aktive folk som går i skogen, holder på i hagen og holder seg i vigør. Jeg hadde syntes det var virkelig trist om disse solgte for "å gjøre plass til barnefamilier" og satte seg til å hvile ut i en leilighet, både for miljøet i veien og dermed både vår og deres egen skyld.
|
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Der er jeg også. Jeg ser jo eldre mennesker masse og de som kommer jumpende inn som 80-åringer er de som ikke egentlig bryr seg om at de har blitt eldre. Fikk inn en eldgamml dame som hadde brukket håndleddet da hun snublet over noen potter mens hun drev og satte ut blomster. Datteren skulle ha meg til å si til damen at hun burde få seg en leilighet i stedet, men sannheten er jo at om hun hadde bodd i leilighet de siste 20 årene så hadde hun neppe vært i stand til å potte planter uansett.
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kommer an på hva man interesserer seg for i utgangspunktet. Jeg interesserer meg ikke nevneverdig for potter og hage, men jeg elsker å være ute i naturen, å bruke kroppen. Jeg tror ikke jeg plutselig hadde sluttet å holde meg i aktivitet om jeg hadde flyttet i en leilighet, altså. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det tror jeg du har helt rett i |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|