Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-07, 00:56   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?

Jeg kjenner en som lurte klamydiamedisin i maten til kjæresten sin, for å slippe å fortelle at han hadde vært på tur. :deltar:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 11:35   #2
Vårin
Trist

Vårin sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Vårin har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg kjenner en som lurte klamydiamedisin i maten til kjæresten sin, for å slippe å fortelle at han hadde vært på tur. :deltar:

Er dette vanlig, eller kjenner vi samme person...

Vårin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 13:48   #3
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vårin, her.

Var det sånn du kom på idéen, altså?

Gammel 07-06-07, 19:02   #4
Vårin
Trist

Vårin sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Vårin har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Var det sånn du kom på idéen, altså?

Det er godt mulig at det var den historien (som jeg faktisk syntes var ganske morsom) som fikk meg til å se hvilke muligheter man har hvis man er en liten luring

Vårin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 16:15   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er godt mulig at det var den historien (som jeg faktisk syntes var ganske morsom) som fikk meg til å se hvilke muligheter man har hvis man er en liten luring

Hm. Her er vi litt forskjellige, ser jeg. Jeg synes det var ganske tragisk, egentlig.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 23:30   #6
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Det er nok dessverre ikke så uvanlig nei.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 01:01   #7
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:Prøver iherdig å spore tilbake:

Jeg hadde klikket aldeles om oen hadde lurt i meg noe som helst. Jeg er en informert kontrollfrik og vil absolutt VITE hva jeg gjør for klokheter og dumheter. Jeg er ikke noe glad i kunstige noentingsomhelst, heller ikke vitaminer, når det ikke er absolutt nødvendig. Jeg gir for eksempel ikke d-vitamindråper, men eksponerer heller barna for masse dagslys.

MEN: Jeg har en mann som tildels lever temmelig usunt. Han har en enorm forbrenning og er i tillegg opplært til å tro at det man legger på seg av er usunt, det man ikke legger på seg av er sunt. Og siden han ikke legger på seg av noe så er det likegyldig hva han spiser. Hvis han spiser lite så er det bra.

Dette sitter ganske dypt i bevisstheten hans, og jeg ønsker å snu det av tre grunner:
1) Han er en forbanna surpomp når han har lavt blodsukker. Det er derfor nødvendig for hele familien at han spiser jevnt. "Dessverre" er han en veldig pliktoppfyllende fyr som helst vil ha gjort ferdig alt mulig nyttig før han bevilger seg en spisepause... Og når han da skal spise så kan han putte i seg hva som helst: Pølserester? En kvart marsipankake? 2 epler? Samma det!
2) Jeg ønsker også for vår del at han holder seg sterk og sunn. Vi er et team og jeg tør ikke å tenke på hvordan det vil være om han blir syk...
3) Jeg er glad i ham og unner ham god helse

Men jeg nøyer meg med prinsipielt "legitime" metoder: Jeg lager maten og har dermed mye makt over hva han får i seg. Jeg kan forklare og fortelle og til dels mase: - Du MÅ spise etter at du har trent, fordi du ellers rett og slett ødelegger effekten av treningen! Her er en banan og et glass melk. - Nå er du sur og ufyselig! Gå og spis!

Til slutt går det inn. Får man håper.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.