Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Festivaler i indre bystrøk - skal man tåle det?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-15, 18:54   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Festivaler i indre bystrøk - skal man tåle det?

Kanina: det er jo et poeng i et gentrifiseringsperspektiv. Det er selvsagt ikke så lett at man bare kan flytte om man ikke liker det. Men man skal jo også passe seg for å tro at de i kommunale boliger ikke vil ha Øya her. Sammensetningen av folk der, og hva de syns om Øya er sikkert like mangfoldig der som ellers i befolkningen.

Det er jo ikke sånn at jeg ikke forstår at det er slitsomt, samtidig syns jeg det er så innmari viktig at en levende by har slike ting. Øya er en eksepsjonell festival i verdenssammenheng, og gir både Oslo og Tøyen en rekke gode ting i form av omtale og verdiskapning. Jeg leste også en litt snurt kommentar i går: "Hva med å legge den til Frognerparken, hæ? Da blir det nok bråk tenker jeg." Uten å tydeligvis vite at Frognerparken har to musikkfestivaler.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:46.