Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Bilfritt sentrum, kan det funke?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-15, 20:49   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilfritt sentrum, kan det funke?

Men er ikke halvtomme gågater med litt lugubre folk (type Skippergata og gatene rundt) mer skumle enn mørk kveld enn halvtomme gater med lugubre folk og en hel del biler som passerer? Fra bilene kan man muligens få hjelp om de lugubre folkene gjøre noe du ikke vil de skal, tenker jeg. Det blir neppe mer mindre lugubre folk på Skippergata bara for at den blir gågate, man risikere kanskje at det blir ferre for at det er mer ensomt å gå der uten bilene. Gågater er flott, men jeg syns området er for stort. Hele det området er ikke attraktivt nok for at det skal bli hyggelig med bare gågater. Jeg tror bare at det kommer å bli mer tomt.

Jeg er for Candys forslag med mer utspredde grønne lunger.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:48.