|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: VognmafiaenHei på dere. |
|
|
|
#2 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VognmafiaenSå du synes at dere ble fremstilt i artikkelen på en alright måte?
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Vognmafiaenjeg fikk ikke vert der, jeg skulle men jeg hadde ikke b.vakt til sønnen på 8. |
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Vognmafiaen
Hvis du leser hele tråden så ser du et par innlegg om forbrukskultur. I vesten i dag kjøper, og dermed kaster, vi enormt mye mer enn det vi trenger. Det fører til store søppelberg, noe som ikke er spesielt bra for miljøet. For femti år siden kastet vi 25 kg søppel i året, nå kaster vi samme mengde i måneden.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#6 |
|
Audacious
|
Nei, men det er det flere her diskuterer. At den forbruksmentaliteten dere presenterer er en betraktelig større fare for våre barns framtid enn traumene de måtte få av å sove i en Brio-vogn.
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Nettopp. Du lurte på hva "galt" dere gjør, og jeg svarte. Men så vil du ikke gå inn på det problemet? Hvorfor ikke? Når det er det som er problemet?
|
|
|
#9 |
|
Steiketakkehatar
![]() |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
de fleste blir vel hekta på noe, om det så er scrapping, telefoner eller stellevesker! |
|
|
|
#12 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Vet du, jeg koser meg med min lille tuppe jeg også. Men jeg skjønner ikke på hvilken måte det henger sammen med hvilken vogn og tilbehør jeg har.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her innrømmer du og lovpriser BOB koppholderen. Hva skal du egentlig med den? Er ikke den bare unødvendig tilbehør? For du sier da virkelig dette også:
Så en BOB koppholder er ok fordi du har det?
|
|
|
#14 |
|
intro
|
Sv: VognmafiaenFøler meg kallet til å komme med en ukorrekt liten innrømmelse, jeg nå. At vi har en gammel, arvet vogn, skyldes ikke hovedsakelig miljøhensyn.
|
|
|
|
#15 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Hehe, ja jeg lovpriser koppholderen min. Den er kjekk å ha. Sant nok hadde jeg sikkert ikke sett behovet om jeg ikke hadde visst om den.
- 06 og 07 - Sist redigert av jolie : 25-06-07 kl 19:31. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Det er vel ingen som er uenig med deg i det. Kanskje noen har lyst til å prøve noe nytt? Har den tanken slått deg? Men du har vel aldri lyst på noe nytt du selv om det "gamle" funker. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Introvert optimist
|
Jeg kan ikke få sagt hvor dritt lei jeg er av å høre misunnelsesargumentet. Jeg kunne kjøpt ny vogn hver måned om jeg ville uten å behøve å selge den gamle, men jeg gidder ikke. Jeg vil ikke. Jeg har ikke lyst. Jeg er ikke misunnelig. Skjønner?
Eller for å si det på den måten.
Gamle biler er et miljøproblem, det er ikke gamle barnevogner.
Jeg må si meg enig med Fnatten her. Null interesse. Ikke har jeg femti vesker, ikke har jeg 20 leppestifter. Gucci og Chanel er absolutt fraværende og shopping er kun et nødvendig onde. Det kjeder meg, men økologisk mat bruker vi en del penger på.
|
|
|
#18 |
|
Fola Blakken
|
Jeg syns ikke det er moro med stellevesker eller vogner.
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|