Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva har du plutselig fått tid til?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-20, 10:24   #12
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du plutselig fått tid til?

Som HR-ressurs har eg travlare dagar enn på veldig lenge og det er mykje jobb. Likevel føler eg på meir overskudd og kjenner ikkje behov for å sove middag lengre Totalt får eg omtrent ca en time meir nattesøvn og det er veldig deilig.

Får likevel meir tid til husarbeid med klesvask og lignende, samt med inspirasjon frå Tangerine fikk eg vaska ut av matskuffene mine i går. I løpet av en lang arbeidsdag må eg ha nokre få pauser og då er det deilig at husarbeid no kan gjerast langsmed.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:20.