|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Og så er det snart jul igjen
"Rart" trenger ikke være synonymt med "galt".
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Ja, for meg er FELLESSKAP det som er jul, ikke religion. En tid man kan bare sette seg ned og være sammen. Ser det er mange som stresser avgårde på kino osv i julen, men jeg syns faktisk at de dagene kan man bruke til samvær på en litt annerledes måte enn i den hektiske hverdagen.
|
|
|
#3 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er slik jeg også tenker. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
…eller for å trekke den litt videre, litt merkelig at ikke mannen min velger å droppe julen og respekterer mitt syn for ikke å splitte familien. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Ja, for meg er det ikke et stort offer at mannen min tar med seg barna til svigers julaften. Her var vel poenget at familien skulle være samlet, og da måtte jo jeg nødvendigvis være med. Og det ER faktisk vanskelig for meg å delta i noe som jeg ikke føler er riktig, tradisjon eller ei. Sist redigert av Nenne : 13-10-06 kl 23:12. Årsak: Solveigmor ba om fjerning av sitatet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Og så er det snart jul igjenDu må for gjøre som du vil. Sist redigert av Honda : 13-10-06 kl 21:25. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|