Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Forovervendt bilsete eller beltestol til 2.5 åring på over 15 kg

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-07, 01:17   #15
ack
HATER Bergen by

ack sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
ack har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Forovervendt bilsete eller beltestol til 2.5 åring på over 15 kg

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Kan vi få se da? Hvordan han må sitte? Jeg har også en jente på godt over meter'n som sitter bakovervendt i et sete uten beinplass. Det står klint inntil bakseteryggen. Heller bøyde bein enn en knekt nakke synes nå jeg.

Og klesstørrelsen sier vel lite om hvor langt barnet er. Hva sa siste kontroll da? *nyskjerrig*

Siste kontroll var jo for 1/2 år siden så det blir vel litt gæærnt kan man si. Men han var over 80 cm. så han er nok ikke fullt en meter nå altså. Men når beina er bøyde når setet er helt tilbake så sliter vi litt da, da er som sagt den pilen på barnesetet over på rødt. Men selvfølgelig, jeg skulle gjerne hatt det bakover lenger jeg, men det funker ikke. Sånn er det bare. Vi måtte snu storesøster rett før fylte 2 også. Kjipt.

I den andre bilen vår som er stor funker det jo ikke med den stangen som skal stå opp imot ryggen på setet. Med en gang vi tar ungen ut av setet blir jo den stangen helt "slakk" og omtrent faller av. For et elendig system sier jeg bare. Det blir vel bedre nå med dette fix-greiene tipper jeg.

ack er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:25.