Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er jeg virkelig rasist?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-07, 06:21   #10
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg virkelig rasist?

Opprinnelig lagt inn av ack, her.

Jo, jeg skjønner forskjellen. Og jeg kan fint omtale folk som dumme, duster, idioter, negere, horer og hva som måtte passe meg. Det er værre med dere som sitter å prøver å prente inn i meg at jeg ikke skal si neger fordi det kan være sårende for noen og samtidig sitter å kaller folk her inne for dumme, ja deriblant meg (ikke at jeg blir såret av det, men det kunne jo hende noen hadde blitt det). Makan til dobbeltmoral. Men som sagt, I rest my case og stikker fra denne diskusjonen nå.

Jeg er helt enig med deg - og det tror jeg det er mange i denne diskusjonen som er. Det er kun et fåtall her inne som sier at "de som kaller andre for negre er hjernedøde idioter", men det er mange som sier på en OK måte at neger er et ord som man (av diverse grunner) ikke bør bruke lengre.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ja, du har en flott lederstil, Adrienne. Jeg foretrekker å bli moderert fremfor å få en rød prikk med beskjed om å "gi meg".

Denne måtte jeg bare kommentere. Dette er ikke det fnugg verre enn de røde prikkene du gir. Du kan ikke synes at røde prikker er en grei måte å kommunisere på og deretter forlange at de som er moderatorer på FP ikke skal få lov til å kommunisere på denne måten. Hvis du ikke skjønner at slike "jeg kan gjøre det, men du kan ikke"-opplegg faller på sin egen urimelighet har du et problem.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern

Hvorfor er det galt å kalle noen nek? Det er ikke særlig høflig eller velmenende, dog ganske uskyldig sammenlignet med dum og uintelligent. Hvis en person skriver utelukkende dumme innlegg, da må det vel være greit å fastslå at personen er dum?

Hvorfor er det galt å kalle noen neger?

Jeg mener det er feil å omtale andre nedsettende - helt uavhengig av om det er på grunn av utseende, nasjonalitet, kjønn, intelligens eller skrivestil.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:01.