|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Shake it out!
|
Sv: Unpopular opinion-tråd
Ja. Det er uaktuelt at jeg sier noe. Jeg tar det med kjæresten når hun ikke er hos oss. Har overhode ingen planer om å gjøre meg upopulær der, verken med å lagr nye regler i det som nå er hennes nye hjem, eller ved å fortelle ham hva han skal gjøre, mens hun hører på.
|
|
#3 |
|
geskjeftig
|
Ja, jeg ser at mitt innlegg kunne tolkes som at jeg mente at Milfrid skulle si fra selv til stebarn. Det ville ikke jeg gjort heller, i hennes situasjon.
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Oppfattet deg ikke sånn altså. Her er jo problemer at det er vanskelig for far også å gi beskjed, siden det virker som om mor har andre regler og støtter datter i absolutt alt hun sier og mener. Men jeg tenker at det er en kamp far må forsøke å ta, for det er virkelig ikke bra slik det er nå.
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Unpopular opinion-trådJeg kom på noe som jeg har blitt halshugd for tidligere, men som jeg fortsatt mener fra bunnen av mitt hjerte.
|
|
|
#6 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og jeg tenker at min sønn med rusutfordringer burde midlertidig steriliseres. Så noen er veldig enige.
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg mener jo faktisk, fra bunnen av mitt hjerte, at hvis noen hadde sagt at de anbefaler sterilisering av Storebror om noen år, så hadde jeg anbefalt han å gjøre det.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|