Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg kan ikke fordra homeparties

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-07, 11:42   #20
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg kan ikke fordra homeparties

Jeg har et ambivalent forhold til homeparties.
Jeg synes det er koselig å bli invitert. Det virker som om terskelen for å invitere naboer osv. er lavere når det er snakk om homeparties. Man har på en måte en unnskyldning for å invitere litt bredt.

Hvis jeg blir invitert understreker jeg alltid at jeg mest sannsynlig ikke kommer til å kjøpe noe. Jeg er nesten aldri interessert i produktene som selges.

Tupperware, Oriflame, Cacas og lignende synes jeg det er helt OK å gå på, men jeg synes "hallelujastemningen" kan bli litt voldsomt i lovprisningen av plastbokser og billige kremer. Nesten så jeg kunne hatt lyst til å skrevet oppgave om emnet

Jeg liker ikke Mary Kay-konseptet og takker konsekvent nei til slike party.

Aloeveraparty orker jeg heller ikke gå på mer. Jeg er nok for kritisk anlagt

Dildoparty har jeg aldri vært invitert til. Jeg tror folk unngår å invitere meg på sånt

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.