|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homepartiesDet er sjelden det er noen i vennekrets/familie som holder homeparties lenger. Var i Tupperwareparty nå for litt siden, men ellers er det stille. Selv har jeg aldri homeparties, men om noen ber meg og jeg har tid, så går jeg. Mest pga det sosiale, det er jo venner som innviterer meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homepartiesJeg har to venninner som er aktive på denne homeparty-greia. Jeg har vært på mye - med to formål: treffe andre kjentfolk jeg treffer sjelden og spise kake *enkel*
![]() |
#23 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homepartiesEr vel litt rar jeg da, som er homepartykonsulent... Men jeg har alltid likt slike paryer, liker det sosiale ved det.
![]() |
#24 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homeparties.
Samme her
![]() |
#25 |
kamerat
|
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homepartiesJeg synes vennskap og salg er en ufyselig og beklemmende kombinasjon. Heldigvis har jeg stort sett likesinnede venner, så jeg slipper å bli invitert.
![]() |
#26 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homepartiesJeg er en enkel sjel jeg og synes det kan være litt koselig med sånne parties.
![]() |
#27 |
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homeparties
Produktene til Tupperware er suverene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
har tatt seg sammen
|
Jeg også. Ikke så ofte jeg blir invitert ut på deilig kake og slarv, så jeg hiver meg gjerne på både cacas og tupperware. Men det er ikke alltid jeg handler da. De der cacaskremene synes jeg ikke smaker godt nemlig.
![]() |
#29 |
Borte
|
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homepartiesJeg syns det er litt koselig å bli invitert bort, jeg. Sminke og sånt er kjedelig, men Tupperware er gøy. :handlegal: Synd jeg aldri blir invitert på homeparties lenger. Det har stilnet helt med sånt i min vennekrets.
![]() |
#30 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homepartiesSkulle ikke du komme på dildoparty da HH?
![]() |
#31 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#32 |
flisespikker
|
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homeparties.
Jeg har aldri blitt invitert på noe slikt (og er veldig godt fornøyd med det), så det er nok noe alvorlig galt med oss begge.
![]() |
#33 |
https://www.giblod.no/
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homepartiesJeg har vært på sånn greie for ørten år siden, likte det ikke. Siden har jeg blitt spart for invitasjoner. Heldigvis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homepartiesJeg liker ikke homeparties jeg heller
![]() |
#35 |
Stiv
|
Enig med denne. Min partygale venninne har gitt seg - kanskje hun syntes at hun hadde utnyttet bekjentskapskretsen sin nok
![]() |
![]() |
#36 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homepartiesJeg HATER også homeparties! Det eneste jeg liker innen homeparties er Cacas og Alpnaering (krydder og mat) fordi jeg interesser meg veldig for baking og matlaging og synes krydderne fra Alpnaering er fantastiske. Men Tupperware og annet dritt kan jeg styre meg for, takker ALLTID nei til slikt.
![]() |
#37 |
Fola Blakken
|
Rørende enig.
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Sv: Jeg kan ikke fordra homepartiesJeg har et ambivalent forhold til homeparties. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Textrovert
|
Jeg signerer hvert ord du skriver, Fnatten, men jeg ble litt nysgjerrig på hvorfor hva det er med MK-konseptet du har problemer med. JEG har problemer med det fordi jeg har oversatt retningslinjene for konsultene deres og lest svart på hvitt hvilke metoder de benytter seg av. Fysjom.
![]() |
#40 |
Protonterapeut
|
Og når man har glemt igjen et eller annet av rester i kjøleskapet, så er det VELDIG greit at boksen er fra Nille og kostet 2,50; da kan man nemlig bare pælme hele sulamitten. :erfaren:
![]() |
|
|