Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg kan ikke fordra homeparties

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-07, 08:12   #21
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg kan ikke fordra homeparties

Det er sjelden det er noen i vennekrets/familie som holder homeparties lenger. Var i Tupperwareparty nå for litt siden, men ellers er det stille. Selv har jeg aldri homeparties, men om noen ber meg og jeg har tid, så går jeg. Mest pga det sosiale, det er jo venner som innviterer meg.

Men som sagt, det er stille på homeparties-fronten. Kan ikke si det er et stort savn.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 08:21   #22
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har to venninner som er aktive på denne homeparty-greia. Jeg har vært på mye - med to formål: treffe andre kjentfolk jeg treffer sjelden og spise kake *enkel*

Resten av de jeg har noe med å gjøre holder ikke på med homeparties.

Gammel 27-08-07, 08:29   #23
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Er vel litt rar jeg da, som er homepartykonsulent... Men jeg har alltid likt slike paryer, liker det sosiale ved det.

Libra: Send meg en pm, så skal jeg sende deg en katalog for hva vi selger for tiden

Har så mange bra argumenter for Tupperware, men tviler på at dette er rette tråden for å reklamere

Gammel 27-08-07, 08:52   #24
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg kan ikke fordra homeparties.

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg blir aldri invitert på homeparties. Enten er det noe galt med meg, eller så driver ikke mine venner og bekjente med den type fritidsaktiviteter.

Samme her

Gammel 27-08-07, 08:55   #25
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes vennskap og salg er en ufyselig og beklemmende kombinasjon. Heldigvis har jeg stort sett likesinnede venner, så jeg slipper å bli invitert.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 08:58   #26
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en enkel sjel jeg og synes det kan være litt koselig med sånne parties.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 08:59   #27
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Er vel litt rar jeg da, som er homepartykonsulent... Men jeg har alltid likt slike paryer, liker det sosiale ved det.

Libra: Send meg en pm, så skal jeg sende deg en katalog for hva vi selger for tiden

Har så mange bra argumenter for Tupperware, men tviler på at dette er rette tråden for å reklamere

Produktene til Tupperware er suverene.

Som du sier, så er det nettopp det sosiale som gjør at det er koselig å gå på flere av homepartiene. Tupperwareparty er de som er mest nyttige, føler jeg. Selv om jeg prøver å ikke kjøpe mer enn jeg vet at jeg kommer til å bruke. Også er det evighetsgaranti!

Ok, da reklamerte jeg litt istedenfor deg.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 09:20   #28
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg er en enkel sjel jeg og synes det kan være litt koselig med sånne parties.

Jeg også. Ikke så ofte jeg blir invitert ut på deilig kake og slarv, så jeg hiver meg gjerne på både cacas og tupperware. Men det er ikke alltid jeg handler da. De der cacaskremene synes jeg ikke smaker godt nemlig.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 09:26   #29
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er litt koselig å bli invitert bort, jeg. Sminke og sånt er kjedelig, men Tupperware er gøy. :handlegal: Synd jeg aldri blir invitert på homeparties lenger. Det har stilnet helt med sånt i min vennekrets.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 09:31   #30
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Skulle ikke du komme på dildoparty da HH?

Gammel 27-08-07, 09:35   #31
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Skulle ikke du komme på dildoparty da HH?

Det er i så fall unntaket, har egentlig ikke tenkt på det som i samme sjanger som andre parties.

Ellers så syntes jeg det er mye hyggeligere med en venninnekveld uten salg av diverse plastbokser og barneklær i alle farger og former.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 09:55   #32
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg kan ikke fordra homeparties.

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg blir aldri invitert på homeparties. Enten er det noe galt med meg, eller så driver ikke mine venner og bekjente med den type fritidsaktiviteter.

Jeg har aldri blitt invitert på noe slikt (og er veldig godt fornøyd med det), så det er nok noe alvorlig galt med oss begge. (Kanskje vi skulle starte en klubb? )

Gammel 27-08-07, 09:58   #33
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Jeg har vært på sånn greie for ørten år siden, likte det ikke. Siden har jeg blitt spart for invitasjoner. Heldigvis.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 10:00   #34
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker ikke homeparties jeg heller

Det pussige er at jeg ringte akkurat envenninne på morgenkvisten i dag og ble invitert i et imorgen ....

Tror neppe jeg kommer til å dra.
Syntes det lett blir kjøpepress på homeparties

Gammel 27-08-07, 10:06   #35
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg syns det er litt koselig å bli invitert bort, jeg. Sminke og sånt er kjedelig, men Tupperware er gøy. :handlegal: Synd jeg aldri blir invitert på homeparties lenger. Det har stilnet helt med sånt i min vennekrets.

Enig med denne. Min partygale venninne har gitt seg - kanskje hun syntes at hun hadde utnyttet bekjentskapskretsen sin nok

Og så liker jeg å selv kunne bestemme om jeg vil gå eller ikke. I sommer var jeg i utdrikningslag, og der kom det plutselig en dildoselgende dame som skulle ha party for oss Det er jo alltid et visst kjøpepress på parties (selv om selgerene sier at det er HELT frivillig. Jada.), og jeg mislikte å plutselig bli plassert i en shoppesituasjon jeg ikke var foeberedt for. Og etter å ha smådrukket en hel dag, forsvinner jo mye av sperrene man har i edru tilstand. Hei hvor det går, klart man trenger vaginakuler (man har jo tross alt født!) og massasjeolje! Shoppe, shoppe!

Gammel 27-08-07, 10:11   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg HATER også homeparties! Det eneste jeg liker innen homeparties er Cacas og Alpnaering (krydder og mat) fordi jeg interesser meg veldig for baking og matlaging og synes krydderne fra Alpnaering er fantastiske. Men Tupperware og annet dritt kan jeg styre meg for, takker ALLTID nei til slikt.

Gammel 27-08-07, 10:13   #37
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg synes vennskap og salg er en ufyselig og beklemmende kombinasjon.

Rørende enig.

En god venninne har blitt konsulent for en hudpleieserie, og jeg har kjøpt noe av henne for å være grei, men jeg syns misjoneringen er beklemmende. For noen uker siden hadde hun(konsulentvenninnen min) ringt en annen venninne av meg, som konsulentvenninnen har et mer perifert forhold til, og denne hadde blitt glad, og sagt at det var koselig å høre fra henne igjen. "Ja, jeg ringer altfor sjelden til kundene mine, jeg skal bli bedre å følge opp." Unødvendig å si at hun som fikk telefonen ble en smule satt ut?

Gammel 27-08-07, 10:42   #38
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et ambivalent forhold til homeparties.
Jeg synes det er koselig å bli invitert. Det virker som om terskelen for å invitere naboer osv. er lavere når det er snakk om homeparties. Man har på en måte en unnskyldning for å invitere litt bredt.

Hvis jeg blir invitert understreker jeg alltid at jeg mest sannsynlig ikke kommer til å kjøpe noe. Jeg er nesten aldri interessert i produktene som selges.

Tupperware, Oriflame, Cacas og lignende synes jeg det er helt OK å gå på, men jeg synes "hallelujastemningen" kan bli litt voldsomt i lovprisningen av plastbokser og billige kremer. Nesten så jeg kunne hatt lyst til å skrevet oppgave om emnet

Jeg liker ikke Mary Kay-konseptet og takker konsekvent nei til slike party.

Aloeveraparty orker jeg heller ikke gå på mer. Jeg er nok for kritisk anlagt

Dildoparty har jeg aldri vært invitert til. Jeg tror folk unngår å invitere meg på sånt

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 10:54   #39
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg liker ikke Mary Kay-konseptet og takker konsekvent nei til slike party.

Jeg signerer hvert ord du skriver, Fnatten, men jeg ble litt nysgjerrig på hvorfor hva det er med MK-konseptet du har problemer med. JEG har problemer med det fordi jeg har oversatt retningslinjene for konsultene deres og lest svart på hvitt hvilke metoder de benytter seg av. Fysjom.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 11:05   #40
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

De selger jo tilogmed lignende på Nille, for et(en?) slikk og ingenting

Og når man har glemt igjen et eller annet av rester i kjøleskapet, så er det VELDIG greit at boksen er fra Nille og kostet 2,50; da kan man nemlig bare pælme hele sulamitten. :erfaren:
De fra TW koster jo flesk!

Jeg har vært med på litt av hvert av partygreier, fordi jeg har noen kusiner som driver med det. Jeg er med for å være snill og grei, og spise kake seff.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.