Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kongefamiliens voldelige realityshow

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-26, 18:49   #11
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Konklusjonen min er blant annet basert på at jeg har lest ganske så mye forskning om utviklings- og tilknytningsteori de siste årene.

Men det er flere her som også har ganske grei kunnskap om dette, uten at man ser dette like svart-hvitt som du presenterer det som.

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

...

Så syns jeg at dere som blir provosert skal kjenne litt på hvorfor det treffer.

Jeg ble ganske provosert av det du skrev i begynnelsen. Jeg ser du har moderert deg litt etter hvert, men likevel. Men jeg blir minst like provosert av denne setningen din, som insinuerer at de som reagerer på det skal føle seg truffet av anklagene dine. Der tar du nok skammelig feil. De er mange som blir provosert på andres vegne.

Jeg hadde quotet mange av innleggene, men jeg endte opp med å slette uten å kommentere. Orker ikke.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:07.