Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jordmødre

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-07, 09:55   #11
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jordmødre

Er det mange her som har født på Drammen? Kjenner dere dere igjen mtp. hvordan jordmødrene er nå i denne tv serien, og hvordan de er i "virkeligheten"?

Jeg har født på Drammen to ganger, dog med nesten 10 års mellomrom, og jeg må si at jeg har sett og sett etter kjente jordmødre. Iom at jeg lå der igjennom noen vakter bør jeg vel snart se noen jeg kjenner igjen snart? Men rom 312 var iallefall sånn jeg husker det da jeg lå der å hylte for å få ut Jonas. Med epidural og høye brøl.

Og Sitron: Du nevnte tidligere at: "man kunne overlate barnet til de på vaktrommen". På Drammen er ikke det så veldig interesant gitt. De ser helst at man tar seg av barnet selv, selv om man nesten ikke henger sammen, og barnet bare skriker. Så det er nok store forskjeller rundt omkring.

Kula er ikke aktiv  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.