|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva skal barna få i julegave?Til lillesnupp har jeg bestilt Little Einsteins-romskipet med figurene fra USA, samt at hun får et sett med bukse og genser i krinklet ull fra Janus. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal barna få i julegave?Minstemann får skisett + en eller annen leke som han ønsker seg - ca 1000 +/- |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hva skal barna få i julegave?5-åringen skal enten få skrivepult eller digitalkamera tilpassa barn.
|
|
|
#7 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal barna få i julegave?
ja hvor har du kjøpt den.
|
|
|
#8 |
|
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal barna få i julegave?Det mangler ikke akkurat på leker under treet, så jeg skal pröve å få mannen med på dvd til bilen til begge barna.
|
|
|
#9 |
|
flisespikker
|
Det er veldig dyrt. På Target koster den $39,99 - de leverer vel ikke hit, men det viser i alle fall hva mer alminnelig pris er.
|
|
|
#10 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal barna få i julegave?Jeg tror de skal få ski begge to, men det er mulig besteforeldrene kommer til å gi dem det. (Det er greit for meg, spesielt siden min holdning er omtrent sånn: «Ja, ja, de må vel ha ski, stakkars. Må virkelig jeg også?!»
|
|
|
#11 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Sv: Hva skal barna få i julegave?Storebror får bl.a. ny klokke. Den ny han fikk i sommer gikk fløyten da han tryna på sykkel. Tror den ble tatt av og kastet på sykehuset. Nye x-box spill blir det vel også kanskje. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal barna få i julegave?Poden fikk ski i fjor, da var han midt i mellom ett og to år. Det var slike som knyttes fast på skoene, og han kommer til å bruke dem også i år. Det var storveies alt i fjor (har også en motorisk fyr), men han kom seg ikke akkurat langt på egen hånd. I år tror jeg det kommer til å handle om balanse først, så mye moro. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Teller ned
Sv: Hva skal barna få i julegave?Storesøster skal få ski, lillebror vet jeg ikke. Vi har så mye leker etter A., at de trenger strengt talt ikke flere leker, men noe må jo han få også. Kanskje noen nye badeleker. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
seru
|
Erru gæren? Ski må man ha!
|
|
|
|
#16 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal barna få i julegave?Eldstemann på 10 får Bergans jakke |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Sv: Hva skal barna få i julegave?Har folk i statene som kan handle for meg, hvor mye måtte du betale for portoen?
|
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Jeg vet ikke - podens tante i California har nettopp rapportert at hun har kjøpt en, og jeg antar at han skal få den av henne og at hun dermed betaler portoen. :taktisk:
|
|
|
#19 |
|
thirtysomething
Sv: Hva skal barna få i julegave?Poden (6 år) får: |
|
|
|