Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen verre? En søring bekjenner

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-07, 10:28   #10
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen verre? En søring bekjenner

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hehe, jeg reagerer vel mest på at du nå plutselig likestiller "nord for Lillehammer" med Nord-Norge.

Jeg gjør ikke det altså. Legg dog merke til at det er kun Nord-Norge folk her inne følte for å selge inn på natur. Det er ingen som har nevnt noe om Midt-Norge. Ingen som føler for å selge inn Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av Hippie, her.

Noe av det som jeg synes er mest trist, er dette utsagnet:
"Hva skal Nord-Norge ha å tilby meg liksom"

Med det utsagnet virker du lite interessert i landet du tross alt bor i. Litt sånn "shallow"...

En ting er og ikke ha nære venner eller familie som man kan besøke i Nord-Norge, en annen ting er å si rett ut at du ikke kan se for deg noe i Nord-Norge som kunne være av interesse for deg.

Jeg er ikke nevneverdig opptatt av Norge nei. Hvis jeg skal betale 5000 kr for en flybillett så reiser jeg heller til Italia enn til en destinasjon i Norge. Det legger jeg ikke skjul på. Jeg er ikke akkurat et utpreget friluftsmenneske, og foretrekker det urbane fremfor det rurale. Jeg er jo selv vokst opp på Vestlandet, og har sett nok av fjorder og bratte fjell til at jeg oppsøker denslags for atspredelsens del. Derfor lurer jeg på hva Nord-Norge kan ha å tilby meg. Aurora Borealis kunne såklart vært spennende å se, men om feriedager og penger først skal brukes så står både Kina, San Fransisco og Moskva høyere oppe på prioriteringslisten.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.