Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen verre? En søring bekjenner

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-07, 01:02   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen verre? En søring bekjenner

Opprinnelig lagt inn av Hippie, her.

En ting er og ikke ha nære venner eller familie som man kan besøke i Nord-Norge, en annen ting er å si rett ut at du ikke kan se for deg noe i Nord-Norge som kunne være av interesse for deg.

Jeg har ikke vært lenger nord enn Trondheim. Jeg må innrømme at jeg ikke har så stor interesse av Norge som ferieland, så det er ganske utenkelig for meg å reise noe sted her uten å besøke noen eller skulle noe spesielt der. Det betyr ikke at jeg ikke kan finne noe interessant der, men ikke interessant nok til at jeg vil bruke penger på bare det.

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Dette er faktisk bare tull. As we speak så er det sånn ca 6-7 pluss her. Etter hva min venninne i Asker forteller så har det vært mye kaldere der i dag. I tillegg kan vi ha de fineste sommerene. Og jeg bor i Nordland

Nei, jevnt over så er det faktisk kaldere jo lenger nord man kommer. Det er langt fra tull.

Det minner meg om min farfar i Ålesund, som mente det alltid regnet i Oslo og aldri i Ålesund.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.