|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Er man lat hvis man ansetter vaskehjelp / hushjelp?
|
|
|
|
#2 |
|
Fjott
|
Sv: Er man lat hvis man ansetter vaskehjelp/hushjelp?Synes det kommer ann på. Vil si at de to friske, 21 år gamle kameratene mine som studerer faller innunder kategorien lat da de har ansatt vaskehjelp
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Er man lat hvis man ansetter vaskehjelp/hushjelp?
Det er vel ikke "verre" å ha vaskehjelp om man studerer enn om man gjør noe annet. Jeg brukte i alle fall ikke noe mer tid på husarbeid da jeg var student enn da jeg begynte å jobbe. (Eller jo, forresten, i eksamensperioden, men det blir liksom noe annet.
|
|
|
#4 |
|
Fjott
|
Nei det er sant, men man har som regel ikke så mange andre forpliktelser som student og burde ha enklere for å kunne feie litt over eget dritt( hvertfall gjelder dette disse gutta som har masser av tid
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ringskrømt
|
Hvis du bytter ut "gidder ikke" med "liker ikke", så har du meg. Jeg bruke tiden min på andre ting.
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 06-01-08 kl 13:27. Årsak: O boy, så mye feil en søndags morgen! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Peppy!
|
Sv: Er man lat hvis man ansetter vaskehjelp / hushjelp?
Ja, det er sikkert ikke noe nytt i form av studenter. Men her var det mer snakk om arbeidsinnvandring. Både i form av utvikling av verdifull kompetanse, i tillegg til norske penger, eller human- og finansiell kapital, som professoren sier det.
Og essensen:
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|