Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er man lat hvis man ansetter vaskehjelp/hushjelp?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-08, 04:43   #28
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er man lat hvis man ansetter vaskehjelp/hushjelp?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er vel ikke "verre" å ha vaskehjelp om man studerer enn om man gjør noe annet. Jeg brukte i alle fall ikke noe mer tid på husarbeid da jeg var student enn da jeg begynte å jobbe. (Eller jo, forresten, i eksamensperioden, men det blir liksom noe annet. )

Nei det er sant, men man har som regel ikke så mange andre forpliktelser som student og burde ha enklere for å kunne feie litt over eget dritt( hvertfall gjelder dette disse gutta som har masser av tid) Tenker ikke på alle studenter. men disse er late! Jeg vil si det er latskap å ha vaskehjelp fordi man ikke gidder uavhengig av tid og krefter.

Om det er fyfy at andre er late skal jeg i grunnen ikke legge meg bort i da jeg til tider tar 1.premie i latskap og sikkert ikke hadde takket nei til en vaskehjelp selv.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:02.