Sv: Noen voksne tåler visst ikke barn ...
Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.
Hva!? Kaller du meg forutsigbar?! 
Selvsagt er det ikke noe i veien for å gi folk støtte, og det kan jeg ikke skjønne at noen har tatt til orde for heller. Og det er selvsagt også helt opp til deg å velge hvilken retning av diskusjonen du ønsker å gripe, men jeg skjønner deg dit hen at du mener andre også bør velge å begrense diskusjonen til å heie på hovedinnlegger, og der er jeg altså uenig med deg. Delvis fordi jeg ikke synes det er det som er poenget med et diskusjonsforum, men først og fremst fordi jeg i utgangspunktet ikke syntes det var like opplagt som deg at saken bare kunne sees fra en side.
Jeg synes det å prøve å belyse en sak fra flere sider, og finne ut om det kan være mer ved en sak enn det som kommer frem i hovedinnlegget, er både spennende og høyst relevant.
He,he - nei jeg mente ikke at jeg visste at jeg ville få et slikt svar fra akkurat deg - men jeg visste at jeg ville få det fra noen !
Og igjen - jeg skjønner hva du sier, og er enig med deg på generelt grunnlag.
Det er sikkert bare jeg som blir lei av at alt skal plukkes fra hverandre alltid.
Men det er vel bare meg , og akkurat nå - so don't take any notice ; )
(Ta gjerne høyde for at jeg har en for lav terskel for når jeg synes en diskusjon går fra nettopp diskusjon til kverulering. Jeg skal vurdere å høyne terskelen min - men lover ingenting, selvfølgelig! ; )