Sv: Hjelpes! (Nettavisen om overforbruk)
Jeg har sagt hva jeg synes om TV-programmet i den andre tråden vedrørende dagens episode.
Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.
Synes det egentlig var et ganske dårlig og unyansert program, jeg. Hva med henne? Hvor mye har hun egentlig fått av mamma opp gjennom årene? Og er en måned virkkelig nok til å si hvor bra resultatet er? Og hun skal hjelpe ham??? Hun har da vel vært med og drukket champagne og spist sushi hun og? Hvordan kan noen med en inntekt på 18000 bruke så mye på merkeklær og sandaler... Hadde håpet de ville se litt mer på hennes rolle i det hele.
Han sier at han har tjent mye i perioder, og jenta har nylig sagt opp jobben for å studere. Så de har hatt nok hatt mye mer å rutte med, men har brukt enda mer. At TV3 presenterer en lav inntekt er selvsagt et planlagt stunt for å øke gispefaktoren.
Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.
Til å være et tv3-program syns jeg slett ikke det var så ille. Han fikk jo for eksempel ikke lån i banken med en gang, og de ble ikke lovet store summer i bruktbutikken.
Jeg skjønte ikke helt hva du mente her. Hva har banken og bruktbutikken sine avgjørelser med TV3 og kvaliteten på programmet å gjøre?