|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelpes! (Nettavisen om overforbruk)
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hjelpes! (Nettavisen om overforbruk)Hjelpes?! Hvordan overlever de? Jeg blir helt stum ...
|
|
|
#23 |
|
Yes, we can!!
|
Det var et stort oppslag om dem i Dagbladets Magasinet forrige helg.
|
|
|
#24 |
|
Yes, we can!!
|
I dere tilfelle ville älternativet heller vært å finne frem regningsbunken og sette i gang...
|
|
|
#25 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Hjelpes! (Nettavisen om overforbruk)Huff, dette så ikke bra ut. Snakker om strutseadferd |
|
|
|
|
|
#28 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelpes! (Nettavisen om overforbruk)Synes det egentlig var et ganske dårlig og unyansert program, jeg. Hva med henne? Hvor mye har hun egentlig fått av mamma opp gjennom årene? Og er en måned virkkelig nok til å si hvor bra resultatet er? Og hun skal hjelpe ham??? Hun har da vel vært med og drukket champagne og spist sushi hun og? Hvordan kan noen med en inntekt på 18000 bruke så mye på merkeklær og sandaler... Hadde håpet de ville se litt mer på hennes rolle i det hele.
|
|
|
#29 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hjelpes! (Nettavisen om overforbruk)Tja, forskjellen på de to er vel at hun har brukt penger hun har (selv om de kommer fra mamma), mens han er i ferd med å gå konk.
|
|
|
#30 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Jeg synes TV3 har nådd nok en bunn. Å lage tv underholdning av folk som ikke klarer å styre økonomien er bare rett og slett trist. Gud vet hva det neste blir .... |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelpes! (Nettavisen om overforbruk)Jeg synes det er bra at det blir fokus på det, men satt og gapte flere ganger over uttalelsene. Rive ned badet fordi de hadde valgt billige fliser og runde spotter i stedet for firkanta...
|
|
|
#32 |
|
weird
Sv: Hjelpes! (Nettavisen om overforbruk)Oj. Det var allerede en tråd om dette.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hjelpes! (Nettavisen om overforbruk)Jeg har sagt hva jeg synes om TV-programmet i den andre tråden vedrørende dagens episode.
Han sier at han har tjent mye i perioder, og jenta har nylig sagt opp jobben for å studere. Så de har hatt nok hatt mye mer å rutte med, men har brukt enda mer. At TV3 presenterer en lav inntekt er selvsagt et planlagt stunt for å øke gispefaktoren.
Jeg skjønte ikke helt hva du mente her. Hva har banken og bruktbutikken sine avgjørelser med TV3 og kvaliteten på programmet å gjøre?
|
|
|
#35 |
|
Travelt opptatt
|
De kunne lett ha laget en "solskinnshistorie" der alt går bra bare de økonomiske rådgiverne er med. Det hadde neppe vært noe problem å finne et sted han kunne fått lån. Tenk deg en scene der de sitter på et kontor, den bankansatte omfavner ham og sier at nå skal alt gå bra, alle gråter og han vandrer ut igjen på rosa skyer. I det virkelige programmet klarte de ikke å løse alt med en gang, men måtte faktisk jobbe litt for resultatene.
|
|
|
#36 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hjelpes! (Nettavisen om overforbruk)Jeg hadde trodd dette var et program hvor de fulgte dem opp nøyere, over en lengre periode. Jeg har sett et par Oprah-program som tar for seg samme problematikken, hvor de greier å få frem utrolig mye mer nyttig info på like lang sending.
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Hjelpes! (Nettavisen om overforbruk)Dette er så dumt og utrolig latterlig at man nesten skulle tro at hele historien om dette tragiske paret er "arrangert for TV". |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hjelpes! (Nettavisen om overforbruk)Nå har ikke jeg sett programmet, men de virket jo ikke som de skarpeste knivene i skuffen for å si det sånn.
|
|
|
#39 |
|
weird
Veldig enig.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Og jeg er veldig enig med Kie igjen. I alt. |
|
|
|
![]() |
|
|