Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-08, 21:23   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teit luksusproblem ang. barneklær ...

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Enig med Dragen. Sannsynligvis (elelr forhåpentligvis?) har vedkommende ikke innsett at hun har misfarget strømpebuksa. Hun vet nok heller ikke at det er Katvig, ikke en "3 for 2"-strømpebukse fra H&M...

Ja, det virker kanskje rart for noen, men det finnes faktisk mennesker som synes at en strømpebukse rett og slett bare er en strømpebukse - undertøy, rett og slett.

Gammel 20-02-08, 21:34   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, det virker kanskje rart for noen, men det finnes faktisk mennesker som synes at en strømpebukse rett og slett bare er en strømpebukse - undertøy, rett og slett.

Nå skal jeg være skikkelig ukorrekt her og innrømme følgende:

Hvis Frøkna hadde hatt på seg noen andres strømpebukse etter et besøk, hadde jeg vasket den sammen med lignende tøy neste gang det passet seg slik, og den ville litt levert tilbake så snart jeg husket å ta den med. Jeg er et vimsehode som ikke vasker klær hver dag, så det hadde trolig tatt omtrent en uke.

Hvis jeg hadde misfarget strømpebuksa, ville jeg trolig ikke lagt merke til det. Og hvis det var Teomannen som gjorde det, ville han garantert ikke gjort det.

Det er slett ikke sikkert jeg ville kommet på at man burde erstatte en misfarget strømpebukse. Jeg hadde garantert ikke kommet på at jeg burde ha erstattet et par misfargede sokker eller en misfarget truse, og strømpebukser kommer i samme kategori i mitt hode. Jeg ville blitt genuint overrasket om noen tilbød seg å erstatte en misfarget strømpebukse som de hadde lånt av oss. Selvsagt ville jeg ikke forvente noe slikt.

Hadde jeg skjønt at det var en strømpebukse som var et klesplagg og ikke undertøy (til fire anger prisen av det jeg er vant til at en strømpebukse koster), så hadde jeg trolig skjønt tegninga og tilbudt meg å erstatte den.

Jeg sier ikke at det ikke ville være bedre og mer korrekt å erstatte eller tilby seg å erstatte strømpebuksen. Jeg bare innrømmer at dette hadde jeg trolig ikke kommet til å skjønne at var forventet av meg - fordi det ville være så totalt fjernt for meg å forvente tilsvarende av andre.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 10:31   #3
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Dette er det nivået jeg er på

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.