Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Å lytte til foreldres magefølelse

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-08, 11:26   #12
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å lytte til foreldres magefølelse

Grunnen til at jeg bare skrev om magefølelse, er at jeg har inntrykk av hadde jeg skrevet mere detaljert hadde det blitt hylt opp om sarte sjeler som ikke orket å lese det.
At det var legen som gjorde en brøler er det ikke tvil om synes jeg.

Tror dessverre Mim har rett i endel av det hun skriver, men bor man på "landet" slik jeg gjør så kommer man borti MYE rart av leger på legevakta.
Det er endel leger der som man lurer på hva gjør der.
Vi har fått beskjed om å gi ungen munn-til-munn metoden om han ble værre, har hatt leger som vi ikke skjønner hva sier, lege som sier at ok, ungen er ikke forgiftet, men at han nesten ikke kan gå ser vi an. I flere av tilfellene har vi måttet gå til lege igjen dagen etter og har da havnet på sykehuset.

Men vi har selvsagt også møtt på veldig flinke leger på legevakta, men må si at de er i klart mindretall.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.