Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ambulansepersonell slår tilbake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-08, 20:52   #10
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Ambulansepersonell slår tilbake

Opprinnelig lagt inn av glitterchick

Hvem snakker du om nå? Ambulansepersonellet eller ekteparet Farah/Norberg? For de overlater nettopp saken til de rette myndigheter. De har saksøkt og lar rettsapparatet ta seg av saken.

Den syns jeg var skikkelig, skikkelig stygg. Er det feil at man er ressurssterk og faktisk ikke gir seg når man har blitt behandlet feil? Ambulansepersonellet gikk nok ut ifra at dette gjaldt herr og fru Ali fra Tøyengata og at de kunne behandle dem akkurat som de ville fordi ingen ville høre på dem. I stedet møtte de et oppegående par som ikke lot dete skje. Skal det brukes mot dem?

Og ja, de av oss som hører på annet enn listepop og annen uintelligent musikk hadde hørt om artisten Koohinor før denne saken.

Jeg snakket i utgangspunktet om ekteparet Farah/Nordberg ja. De er "stadig" ute i mediene og forteller om dette.
Jeg synes ikke den er stygg, men reell. Det er ikke til å stikke under en stol at samfunnet vårt har blitt sånn.

Nok en gang. Jeg prøver overhodet ikke å unnskylde ambulansesjåførene her. De gjorde feil, det har de til og med innrømmet selv. Men jeg synes det er totalt unødvendig å angripe dem i media, fremfor å vente til de har fått straffene sine fra det offentlige.

Og hva vet du om hva jeg hører på? Like fullt har jeg aldri hørt om denne artisten før dette.

Emneord
ambulansearbeider, lydopptak, sofienbergparken

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:02.