Sv: Ambulansepersonell slår tilbake
Opprinnelig lagt inn av glitterchick
Hvem snakker du om nå? Ambulansepersonellet eller ekteparet Farah/Norberg? For de overlater nettopp saken til de rette myndigheter. De har saksøkt og lar rettsapparatet ta seg av saken.
Den syns jeg var skikkelig, skikkelig stygg. Er det feil at man er ressurssterk og faktisk ikke gir seg når man har blitt behandlet feil? Ambulansepersonellet gikk nok ut ifra at dette gjaldt herr og fru Ali fra Tøyengata og at de kunne behandle dem akkurat som de ville fordi ingen ville høre på dem. I stedet møtte de et oppegående par som ikke lot dete skje. Skal det brukes mot dem?
Og ja, de av oss som hører på annet enn listepop og annen uintelligent musikk hadde hørt om artisten Koohinor før denne saken. 
Jeg snakket i utgangspunktet om ekteparet Farah/Nordberg ja. De er "stadig" ute i mediene og forteller om dette.
Jeg synes ikke den er stygg, men reell. Det er ikke til å stikke under en stol at samfunnet vårt har blitt sånn.
Nok en gang. Jeg prøver overhodet ikke å unnskylde ambulansesjåførene her. De gjorde feil, det har de til og med innrømmet selv. Men jeg synes det er totalt unødvendig å angripe dem i media, fremfor å vente til de har fått straffene sine fra det offentlige.
Og hva vet du om hva jeg hører på? Like fullt har jeg aldri hørt om denne artisten før dette.