Sv: Sitronen
Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.
Uten å ha lest mange intervjuer eller vite hvor smart Angelina er, så synes jeg verdensengasjementet hennes er beundringsverdig, flere kjente mennesker burde latt seg inspirere. Hun har bidratt med mye penger og arbeid, uten at det har blitt glamour-pr ut av det. Mye bedre enn alle disse som stiller på veldedighetsgallaer i flotte kjoler.
Utover det tror jeg også hun var/er litt tynnslitt i nervene, men virker bedre etter Brad
Tja, Brad har i alle fall ikke gjort henne verre... men sånn sammenlignet med andre kjendiser på hennes nivå så gjør hun ikke så mye for veldedighet. Det virker kanskje sånn, fordi to av barna hennes er adoptert fra fattige land, og fordi hun gjerne reiser til Afrika på ferie. Det kom TYDELIG fram under intervjuet jeg snakket om at hun ikke er spesielt smart, eller mer engasjert enn den vanlige mann i gata.
Bono har engasjement
Oprah har engasjement
Bob Geldof har engasjement
Ricky Martin har engasjement
og mange, mange, mange fler stiller innimellom opp på veldedige formål og blir filmet litt,slik som Angelina - og for all del, det er flott det altså, men fokuset rundt henne om dette er nok primært pga. barna hennes og at hun valgte å føde i Namibia som er hennes og Pitt'ens favoritt-ferieland.....