|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#201 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?
Når det ikke er nødvendig, så er jeg enig i at det er hensynsløst. Men noen steder så er det rett og slett målt opp for tett, og må man så må man.
![]() |
#202 |
Smugleser
|
Joa, enig i det. Jeg har vært høygravid, blitt parkert inne og kledt på meg en Polo - jeg klarte faktisk å komme inn i førersetet fra høyre bakdør.
![]() |
#203 |
Helt konge
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Da jeg en jul for 7 år siden, meget høygravid og tjukk, parkerte på Storosentert kom jeg meg ikke inn i bilen da jeg skulle tilbake. Jeg måtte få en tilfeldig forbipaserende mann til å kjøre bilen frem for meg. Det var passe pinlig og litt morsomt. Jeg vurderte ikke å knuse døra til bilen til han som som hadde parkert meg inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Bedreviter
|
Jeg husker den historien der, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Bedreviter
|
Men som vi ble enige om i Andas tilfelle, den gang: å skrive "DUSTEPARKERING" over hele frontruta med lebestift, det hadde vært ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Smugleser
|
Hadde helt glemt den løsningen der.
![]() |
#208 |
frakoblet
|
Jeg la selvsagt igjen lapp daenern var uheldig og skrapet opp nabobilen som hadde parkert helt inntil vaar bil.
Selvsagt!
![]() |
#209 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Jeg blir helt |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Vi har fått ikke mindre enn to koselige telefoner etter at folk har rygget i oss, så det skal visst absolutt gå an å få oppgitt telefonnummer på bileier hvis man bare har bilens registreringsnummer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Quiet, please
|
Der fikk jeg deja-vu fra min første parkering med tre dager gammelt førerkort, gitt. I digert amerikansk parkeringshus, beregnet på store biler og store mennesker.
![]() |
#212 |
can-jur
|
Det finnes vel en ørliten mulighet for at Enkelte har tatt det jeg har skrevet helt ut av proposjoner.... Eller ikke, det er helst det at jeg mener man bare skal rygge på, bulke, knuske, skarpe opp og ødelegge mest mulig på andres biler....
![]() |
![]() |
#213 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Det finnes også en ørliten mulighet for at andre ikke leser det du mente å skrive, Floksa. De leser det du skrev. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja men samtidig lurer du på hvor store summer vi er "villige" til å erstatte om vi er uheldige - 10 000, 100 000, 1 000 000?
![]() |
#215 |
can-jur
|
![]() |
![]() |
#217 |
intro
|
Det ga ny mening til uttrykket "klin kokos", ja.
![]() |
![]() |
#218 |
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Det beste med å ha en bil som, vel, man kan se har vært ute i hardt vært før, er at ingen parkerer klin opptil. Det ser jo ikke akkurat ut som om sjåføren til Ruby bryr seg så mye om hva hun dulter borti. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hahahaha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Fjellpiper
|
OK, jeg skjønner fristelsen, men jeg må si at jeg synes at også sånne lett opprettelige måter å uttrrykke sinne på, som kokosboller og lebestift, er undøvendige og i gitte situasjoner slemt. Så klart at det er dumt å bli inneparkert, men årsaken til at noen har parkert dumt kan være alt fra ubetenksomhet, manglende ferdigheter, krisesituasjon... Sinne og handlinger utført i sinne er som regel ikke konstruktive løsninger på noen av delene. Å kreve at ubetenksomme eller klumsete mennesker tar ansvar når de påfører skade er ikke det samme som å utøve selvjustis mot dem eller bilen deres. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|