|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#182 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?
Det er da vel revnende likegyldig? Lov/ansvar gjelder hva du har gjort, ikke hvor mye du har i banken. Selvsagt spiller det en rolle når det kommer til det at en eventuell erstatning eller kompensasjon skal utbetales, men for å avgjøre om du har eller ikke har forvoldt en skade er beløpet uvesentlig.
![]() |
![]() |
#183 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Jeg bruker å si til gubben at "her må du være forsiktig, for denne har vi ikke råd til å bulke" når vi parkerer langs ved en Jaguar eller noe annet liknende.
![]() |
#184 |
Vaklende
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Dette ble en veldig interessant prinsipiell diskusjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Kall henne heller skrap-damen.
![]() |
![]() |
#188 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?God løsning, Balanse.
![]() |
#189 |
Fartsfantom
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?På Storo er det trangt og ekkeltpekkelt å parkere når det er fullt. Det er derfor jeg tar trikken når jeg er der - eventuelt går. Men det er kanskje ikke alle som bor slik at de kan gå dit, vil jeg tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Glamorøs
|
Njæ, vi kan gå, og hvertfall kjøre trikk, men dette var min første dag med lappen, og skulle hente mann og barn på Storo. Men ja, det er virkelig trangt der.
![]() |
#191 |
Fartsfantom
|
Og trangere er det blitt etter all ombyggingen. Nå er jeg ikke der så ofte akkurat. 1 gang i året eller noe. Når en bor i en helt annen by så blir veien litt lang... Men jeg er fra området rundt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Drømmer
|
Det er fryktelig trangt der nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
intro
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Storosenteret er min store skrekk når det gjelder kjøring og parkering.
![]() |
![]() |
#195 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Kjørte nettopp forbi det, nå har det blitt en massiv brun kloss som ligger klistret ut til fortauet. Det ser helt forferdelig ut.
![]() |
#196 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Storosenteret har jeg også parkert meg fast på! Og da hadde jeg hatt lappen i 10-15 år...
![]() |
#197 |
Bedreviter
|
Men hvor mange biler ødela du da med god samvittighet? Det er jo det sentrale spørsmålet her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Konvolutt på barnets plass hørtes greit ut. Du har jo tross alt gitt henne muligheten til å ta det der og da.
![]() |
#199 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?Jeg mener nå likevel at det også er svært hensynsløst å klineparkere(som dere kaller det) da. Jeg har også stått der høygravid med en trøtt ettåring på armen og sett bilen min klistret mellom to biler. Og det var før vi fikk vår første stasjonsvogn. Altså ingen nødvei. Jeg blir ikke så sint da, men jeg blir lei meg og begynner å grine. Det endte med at vi tok taxi hjem. Og så fikk jeg atpåtil bot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Yes, we can!!
|
Ingen.
![]() |
|
|