|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: HverdagsglederTips fra her inne: http://heiamat.no/2013/11/07/eltefritt-grytebrod/
![]() |
#42 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: HverdagsglederJeg har nettopp laert om LØFT- LØsningsFokusert Tilnærming paa skolen, og det vil jeg anbefale aa lese litt om. Jeg tror det kan hjelpe i mange sammenhenger.
![]() |
#43 |
By the Sea
|
![]() Re: Sv: Re: Hverdagsgleder
![]() |
#44 |
villende
|
![]() Sv: HverdagsglederJeg tror ikke nødvendigvis negativitet er det samme som realisme. Folk som er overdrevent negative undervurderer ofte seg selv, og overvurderer faren for at noe skal gå galt. Mennesket kom seg ikke ut av hulen fordi vi var negative og redde for endringer, foråsiresånn. Jeg tror heller det var en kombinasjon av optimisme (dette har jeg ikke gjort før, så det får jeg sikkert til) og nødvendighet (alle sulter her vi er nå, så da må vi finne på noe, for at vi ikke skal dø ut). |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: HverdagsglederDagens hverdagsglede: E-post fra tidligere elev. Med litt skryt og litt rapport om nytt liv. Åh! Kanskje det aller koseligste jeg veit, i alle fall på jobbfronten!
![]() |
![]() |
#46 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HverdagsglederDagens kvardagsgleder: snill nabo som hjelper meg når han ser det blir for tungt for meg å spa jord opp i trippebår.
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HverdagsglederDa jeg kom hjem fra jobben i dag hadde mannen shina kjøkkenet. Nydelig å komme hjem til! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HverdagsglederNår 3-åringen vil høre "apesangen" når hun spiser kveldsmat. ( Coldplay, Adventure for at liftetime).
![]() |
#49 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: HverdagsglederJeg blir glad og varm om hjertet når de store barna (ungdommen) ber om at jeg jeg eller faren kommer for å synge godnattsang for dem på sengekanten, mens alt de egentlig vil er at vi skal sitte der for å prate om alt og ingenting og klemme litt |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: HverdagsglederJeg ELSKER sokkeprodusenter som vever inn størrelsen på sokkene på undersiden!
![]() |
![]() |
#51 |
Noob
Medlem siden: Oct 2015
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Hverdagsgleder
Jeg er så enig! Og kjenner meg igjen i oppussingseksemplet. Vi holder på å ferdigstille et større oppussingsprosjekt, noe som ikke er forbundet med særlig mye lykke i seg selv. Men du verden, så lykkelig jeg føler meg av å gå barbeint på det nye tregulvet vårt. Til og med å støvsuge det er (nesten) en fryd, det er så fint! Det er akkurat som om jeg ser de gamle tingene våre på en ny måte også, nå som de står i freshe, fine omgivelser. Kanskje litt materialistisk fokus her, men vi er jo mye hjemme, da ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HverdagsglederFor noen fininger Maverick, skjønner det blir bra morgener av det der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
koko
|
![]() Sv: HverdagsglederÅ komme på jobb om morgenen og en hel gjeng elviser roper og vinker hei og god morgen. Slik starter jeg hver eneste jobbdag og jeg blir sånn:
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|