Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stemmer du FrP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Stemmer du Fremskrittspartiet
Nei, absolutt ikke! 155 86,59%
Ja, selvfølgelig! 24 13,41%
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-06, 21:07   #1
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Nei, jeg har aldri stemt FrP. Og jeg tviler for at de blir noe alternativ for meg noensinne.

Gammel 21-11-06, 21:13   #2
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg stemmer ikke FrP.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 21:16   #3
Dolly
Køntri-star

Dolly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

jeg har stemt både krf og frp.. det skulle gått ann å stemme på 2 synes jeg

men jeg har ikke fulgt med i politikk i det siste, vet ikke hva jeg skal stemme neste gang..

hvofor er det så fælt å stemme frp egentlig?? her hvor jeg bor er det det som er det mest vanlige

Gammel 21-11-06, 21:17   #4
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

Du hadde virkelig likt deg her i Texas, tror jeg. Men det kan det jo se ut som du gjør også, etter utseendet å dømme.

Gammel 21-11-06, 21:19   #5
Dolly
Køntri-star

Dolly sin avatar

Hvor: Klepp
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Du hadde virkelig likt deg her i Texas, tror jeg. Men det kan det jo se ut som du gjør også, etter utseendet å dømme.

Ja jeg kommer nok til å reise til texas hvis vi reiser til usa til neste år

Gammel 21-11-06, 22:10   #6
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

men jeg har ikke fulgt med i politikk i det siste, vet ikke hva jeg skal stemme neste gang..

hvofor er det så fælt å stemme frp egentlig?? her hvor jeg bor er det det som er det mest vanlige

:grøss:
Jeg som akkurat skulle til å si at jeg faktiskt syns KrF er like ille som FrP

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 09:29   #7
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

SÅ laaaangt der i fra

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 20:37   #8
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei - har aldri stemt FrP (og mye rart skal skje i verden om jeg skulle funnet på å gjøre det)

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 23:22   #9
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Niks.
Og de lokale representantene i FrP er en skikkelig gjeng med harry bygdetullinger.....med ditto meninger. Man kan vel trygt si at de ikke akkurat reklamerer for partiet sitt på en god måte!

Sist redigert av Carpe Diem : 23-11-06 kl 19:31.
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 01:16   #10
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg mener oppriktig at man enten må være slem og kynisk eller svært dum og korttenkt (eller begge deler) for å stemme FrP. De verste er selvsagt de som er begge deler.

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

De som stemmer FrP for at "i hvert fall NOE skal bli gjort" er mennesker som er påvirket av tabloider og debattprogrammer på tv der det skapes et intnrykk av at ingenting skjer og at regjeringen, enten den er blå eller rød/grønn, er handlingslammet og tabber seg ut gang på gang. I stedet for å forsøke å sette seg inn i hva som egentlig skjer, og hvordan det egentlig virker. Det er alltid feilene og manglene som blir trukket frem i media, ikke hva som faktisk BLIR gjort.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg får vondt i magen av FrP sitt menneskesyn. De står for omtrent alt jeg anser som riv ruskende galt her i verden.

Jeg innrømmer også glatt at jeg blir aggressiv og tildels også ser ned på mennesker som står frem som FrP-velgere.
Ikke særlig modent selvsagt, men jeg blir skremt av at så mange går på tegneserie-politikken til Hagen. :grøss:

De tre foregående sitater beskriver ganske godt hva jeg føler.

Nå har jeg ikke fulgt veldig mye med i politikken, men stemmer utifra enkeltsaker..

Ja, der bekreftet du akkurat en del av fordommene mine.

Gammel 21-11-06, 14:49   #11
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei. Det er ikke sant at det enkle ofte er det beste, nemlig.

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:11   #12
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Nei. Det er ikke sant at det enkle ofte er det beste, nemlig.

Har aldri og kommer nok heller aldri til å stemme frp.

Gammel 21-11-06, 14:57   #13
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

OI, jeg har visst gitt en slenger til en FrP politiker her i kommunen på kommunevalget. Men selve lista var en helt annen farge. Men her finnes en god FrP politiker.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:11   #14
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har aldri stemt Frp, og kommer med stor sannsynlighet aldri til å gjøre det heller.

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:20   #15
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det har jeg aldri gjort, og det vil jeg nok aldri gjøre.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:23   #16
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det kunne ikke falle meg inn i motvind.

Jeg inrømmer glatt at jeg har store fordommer mot folk som stemmer FrP.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:25   #17
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvfølgelig. Lenge leve Hagen!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:37   #18
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det er ganske langt fra mitt politiske ståsted. Selv om jeg er liberalist. Jeg synes nemlig ikke "mer til meg, alle andre er domme" er liberalistisk.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:41   #19
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er ikke Frp velger nei.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:44   #20
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, absolutt ikke. Jeg ser på mennesker som stemmer Frp som mindreverdige.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:24.