|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Stemmer du Fremskrittspartiet | |||
Nei, absolutt ikke! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
155 | 86,59% |
Ja, selvfølgelig! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
24 | 13,41% |
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Stemmer du FrP?Tinetoff: Jeg er hjertens enig med deg på sak der. Det samme med politressurser: Lengre sjenketider = mer arbeid for politiet, sier jo politiet selv. Og så den "det nytter ikke hva vi gjør med miljø i Norge lell, for vi er jo så små så la oss bare få gratis bensin og kjøre og kjøre!" Nuvel.
![]() |
#162 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stemmer du FrP?
Stemmer Frp, er medlem og hvis du bor i min kommune kan du stemme meg inn i kommunestyret (via Frp).
![]() |
#163 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De som stemmer FrP for at "i hvert fall NOE skal bli gjort" er mennesker som er påvirket av tabloider og debattprogrammer på tv der det skapes et intnrykk av at ingenting skjer og at regjeringen, enten den er blå eller rød/grønn, er handlingslammet og tabber seg ut gang på gang. I stedet for å forsøke å sette seg inn i hva som egentlig skjer, og hvordan det egentlig virker. Det er alltid feilene og manglene som blir trukket frem i media, ikke hva som faktisk BLIR gjort.
![]() |
#164 |
Sær og kresen
Men du har tross alt en ølflaske i avataren din.
![]() |
#165 |
Leser
|
Ikke meg, da.
![]() |
#166 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Stemmer du FrP?Jeg har med egne ører hørt Chim Kjølner i et intervju si rett ut noe sånt som: "Hvorfor bruke så mye penger på taperne som det likevel er ikke håp for? Det er bedre å bruke penger på å støtte de ressurssterke, slik at de får komme seg fram og virkelig skape noe fruktbart."
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 22-11-06 kl 09:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er øl av merket Maribo.
![]() |
#168 |
Yes, we can!!
|
DET tror jeg er helt sant. Vi har en medieverden som støtter opp under enkle løsninger og enkle svar. I tillegg til at FrP er Norges desidert proffeste parti når det gjelder mediehåndtering.
![]() |
#170 |
På vei
![]() Sv: Stemmer du FrP?Nå skal vi kanskje ikke "frykte" FrP så mye da, iallefall ikke lokalpolitikerne. Jeg kjenner noen som sitter i et kommunestyre for et annet parti. I dette kommunestyret er det også en eller to fra FrP. De var nyinnvalgt ved forrige valg, og ikke direkte opplyste. Det skjønte de andre i kommunestyret ganske raskt, og de som var sluest prater de to Frp'erne trill rundt og får dem ganske glatt over på sin side. Nyttige idioter er kanskje en passende beskrivelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Stemmer du FrP?Jeg får vondt i magen av FrP sitt menneskesyn. De står for omtrent alt jeg anser som riv ruskende galt her i verden.
![]() |
#173 |
Pauset
|
Det er jeg enig med deg i. Slik jeg har oppfattet det så ligger holdningen litt på: Har du havna utafor så får du komme deg opp sjæl.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
***al-logisk
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
![]() ![]() |
![]() Sv: Stemmer du FrP?Jeg stemmer aldri på brunstripe-lightpartiet. "La de komme til makta, få vise hva de kan. Blir kjekt med litt skikkelig opprydning blant de udugelige politikerne." Hmm... Gufs fra 20-tallet eller?
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Superaktiv
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stemmer du FrP?Jeg er ikke kioskeiere eller trailersjåfører. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Borte
|
![]() Sv: Stemmer du FrP?Til dere som mener at det ikke gjør noen forskjell hvilket parti som sitter i regjering.
![]() |
#178 |
Ekvilist
|
Jeg prøvde med kneggingen å vise at jeg var ironisk i forhold til statistikk-kommentaren.
![]() |
#179 |
er grønn og fin.
|
Denne kan jeg ikke annet en signere og få fram. For den synes jeg er viktig.
![]() |
|
|