|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Total subjektiv utblåsningDette minner meg om noe jeg så på stranda i Egypt. Ei tydelig bortskjemt russisk jente tok over forhandligene da hun og følget (6-8 pers) skulle kjøpe båttur av en fyr som gikk fram og tilbake på stranda og solgte disse turene.
![]() |
#2 |
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Total subjektiv utblåsningHar selv jobbet en god del i butikk og kjenner til problemet, ja. Siste butikken jeg jobbet i var en blomsterbutikk, og da gikk det jo ganske greit som regel. Fordi da begynte vi allerede litt før stengetid å pakke bort etc. Da skjønte folk som regel at de måtte forte seg litt.
![]() |
#3 |
trøtt
|
![]() Sv: Total subjektiv utblåsning
Rart, ja. Det et nesten som man får lyst til å spørr om hvorfor de tror gitteret er halvveis nede. Om de tror det er til pynt eller noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Total subjektiv utblåsningSkjønner godt du er irritert!! Synes folk kan komme seg ut av butikken innen stengetid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
weird
![]() Sv: Total subjektiv utblåsningNår vi handler i siste liten kan man høre meg mase på mannen om å forte seg så vi er ute før stengetid. Det høres sikkert litt gnålete ut for andre, men jeg liker virkelig ikke å stjele andres fritid.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Quiet, please
|
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Total subjektiv utblåsningVært borti sånne ja. De har mistforstått hvor langt begrepet "service" går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Total subjektiv utblåsningVi fikk heldigvis betalt for 15 minutter over stengetid i de butikkene jeg jobbet i tidligere, skulle bare mangle. Men selvsagt irriterte det meg også at folk kom inn 5 minutter før stengetid og tok seg såå god tid. Jeg synes man kan si over et høyttaleranlegg eller noe at man stenger om 5 minutter, så alle er klar over det. Sånt gjør de jo i alle sentre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Total subjektiv utblåsningVi har betalt 30 min etter stengetid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Det gjorde jeg også, og det funket innimellom. Verre var det at jeg ofte mistet bussen hjem og måtte sitte ute og vente i 40 minutter på neste buss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Total subjektiv utblåsningJeg skjønner at det er irriterende å ikke komme seg avgårde til arbeidstidens slutt. Jeg forstår derfor ikke hvorfor ikke arbeidstiden til butikkansatte er lenger enn åpniningtiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|